حسن پورخبرداد: راه‌اندازی و افزایش کانون‌های درون مدرسه‌ای با هدف مشارکت اولیای دانش‌آموزان

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اختصاص سالن‌ها و فضاهای ورزشی به ورزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حسن پورخبرداد: راه‌اندازی و افزایش کانون‌های درون مدرسه‌ای با هدف مشارکت اولیای دانش‌آموزان

الهه حسن پور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این رابطه اظهار داشت: ‏در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر توسعه ورزش همگانی، ارتقاء ‏سلامت جامعه، توجه به ورزش‌های پایه، استفاده بهینه از فضاهای ورزشی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جسمی و روانی و نشاط اجتماعی دانش آموزان، سالن‌ها و فضاهای ورزشی در ساعاتی از روز در اختیار ورزش دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

او در ادامه گفت: بر این اساس مقرر شد سالن‌ها و فضاهای ورزشی که در اختیار مناطق 21 گانه شهرستانهای استان است، از ساعت 8 صبح تا 8 شب در اختیار دانش‌آموزان قرار ‏گیرد.‏

حسن پور افزود: به همین منظور تمامی اماکن و فضاهای ورزشی استان مورد بازدید قرار گرفته و از نظر ایمنی و فضای مناسب آماده پذیرایی دانش‌آموزان عزیز در سال تحصیلی جدیدمی‌باشد.

او همچنین از راه‌اندازی و افزایش کانون‌های درون مدرسه‌ای نیز خبر داد و بیان داشت: هدف از تشکیل این کانون‌ها مشارکت اولیای دانش‌آموزان در مدرسه است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با اشاره به کافی نبودن فضاها و سالن‌های ورزشی دانش‌آموزی و نیز کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی، برمشارکت‌های مردمی تاکید نمودو تصریح کرد: باید نهادها و ارگان‌های مختلف در این زمینه کمک کنند تا فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان به حد مطلوبی برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار