محمد صیدلو:شهیدان بزرگواررجایی و باهنربا مردم صادق بودندو خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کردند

تهران(پانا)-آئین تجلیل معلمان و دانش آموزان نام آور مسابقات کشوری در رشته های ورزشی با حضورمعاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و معاونین سلامت وتربیت بدنی وپژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۰۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو:شهیدان بزرگواررجایی و باهنربا مردم صادق بودندو خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کردند

در این مراسم،محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سخنانی با نکوداشت شهیدان رجایی وباهنر و هفته دولت اظهار داشت:این دوشهید با مردم صادق بودند و خدمات زیادی به مردم ارائه کردند و خیلی از افرادمیخواهندبا وام گرفتن از نام این دو شهید کاررا پیش ببرند که میسر نخواهد شد و ابراز امیدواری کرد،افراد مانند این شهدا که بزرگ بودند در جامعه ما زیاد شوند.

او در ادامه افزود:افتخار دارم در استانی محروم خدمت میکنم ونسبت به شهرستانهای استان تهران تعصب و غیرت خاص دارم و بزرگترین سرمایه آن را که نیروی انسانی با کیفیت است ،موجب افتخار میدانم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ادامه داد:در سند تحول مدرسه و اداره و راهکارها دیده شده، و دو فضای مدرسه و اداره به هم نزدیک نمیشوند مگر اینکه در فضای مدرسه همه چیز درک و با مدیریت عالی حل شود.

او اذعان داشت: شش ساحت ابعادزندگی و تربیت بدنی دیده شده و حرفهای قشنگ و شعار داده میشود،لیکن وقتی وارد یک واحد آموزشی میشویم از چهار دستگاه رایانه یک سیستم در حال کار است و در زمینه ورزش هم دانش آموزان با کمترین امکانات حضور دارند و در این راستا از سند تحول فاصله زیادی داریم.

صیدلو خاطر نشان کرد:هنوز در آموزش و پرورش به سبک و سیاق سالهای گذشته و محدود کردن دانش آموز به کتاب عمل میکنیم و این سوال پابرجاست که دانش آموز تمام ساحتی را کدام معلم تمام ساحتی میخواهد تربیت کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: آرزو داریم روزی وارد مدرسه شویم ، دیدگاه‌ها تغییر پیدا کرده باشد و بتوانیم دانش آموز در مسیر هنر و اخلاق تربیت کنیم و اگر هم پزشک و مهندس و ورزشکارمیخواهیم پرورش دهیم آنها شهروندی فهیم و آگاه در جامعه ای شاد و بانشاط باشند و آرامش را به دیگران انتقال دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار