اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد کشور برگزار شد

شهریار (پانا) - با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت اموزش و پرورش و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، آیین تجلیل از برگزیدگان بیست‌و‌پنجمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد و اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۹۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد کشور برگزار شد

در این مراسم محمدصیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن ابزار خرسندی از افتخار میزبانی این دوره از مسابقات گفت: وجود استعدادهای ویژه در بین همکارانم در این استان موجب میزبانی برنامه‌های متعدد کشوری و حتی بین‌المللی شده است.
او در ادامه گفت: این مهم بدین جهت است که ویژگی‌‌ خاصی در این استان وجود دارد و آنهم مهاجرپذیر بودن آن است که در کل کشور هیچکس در این استان احساس غربت نخواهد کرد ، زیرا استعدادهای خاص از اقوام مختلف در این استان گردهم آمده‌اند و توانایی میزبانی با افتخار این همایش‌ها را دارند.

اولین جشنواره تجلیل از ستارگان مدارس سمپاد کشور به همراه آیین اختتامیه بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم مراکز پرورش استعدادهای درخشان با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز استعدادهای درخشان و محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار