معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌ها در انعکاس اخبار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اهتمام داشته باشند

قم (پانا) - معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در پوشش و انعکاس اخبار جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در قم، گفت: امیدواریم انعکاس اخبار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان نیز با همت و تلاش خبرنگاران استان به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

کد مطلب: ۹۴۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌ها در انعکاس اخبار جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان اهتمام داشته باشند

محمد جواد محرابی امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال نیز استان قم برای سومین دوره افتخار دارد میزبان فیلم های جشنواره کودک و نوجوان باشد.
وی با اشاره به سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه «ایران فقط تهران نیست»، گفت: این جشنواره سینمایی و فرهنگی با نگاه مثبت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 30 استان برگزار می شود.
معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با قدردانی از همراهی اصحاب رسانه در پوشش و انعکاس اخبار جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در قم، گفت: امیدواریم انعکاس اخبار این رویداد سینمایی و فرهنگی نیز با همت و تلاش خبرنگاران استان به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
خاطرنشان می شود سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان در استان قم به مدت 5 روز از 31 مرداد تا 4 شهریور به میزبانی سینمای کانون قم برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار