سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دراسلامشهر افتتاح شد

اسلامشهر(پانا)-همزمان با افتتاحیه سی و دوّمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان درپردیس سینما فجرشهرداری اسلامشهر، این مجموعه فرهنگی شاهد شور و نشاط کودکان و نوجوانان بود.

کد مطلب: ۹۴۸۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان دراسلامشهر افتتاح شد

مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اسلامشهربا استقبال خوب شهروندان وحضور والدین بافرزندان خود، در پردیس سینما فجر شهرداری اسلامشهر همراه بود.

دربرنامه افتتاحیه فیلم سینمایی «داستان‌های باغ جادویی» دربخش بین‌الملل که محصول کشورهای فرانسه و لوکزامبورگ بودبه کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون و با دوبله فارسی به نمایش در آمد.

قبل از اکران فیلم، اعضای هیأت داوران این بخش از جشنواره در سالن اصلی پردیس سینما فجراسلامشهر حاضر شدند و پس از معرفی خود همراه با تماشاگران به دیدن و قضاوت این فیلم نشستند.

در ادامه مراسم نخستین روز از جشنواره و در سانس دوم نیز فیلم کودک و نوجوان پویا‌نمایی بنیامین به کارگردانی محسن عنایتی نوش‌آبادی اکران شدکه با استقبال خوب والدین وکودکان و نوجوانان روبه‌رو شد.

از حاشیه‌های زیبای مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اسلامشهر، معرفی شهدای نوجوان و اجرای برنامه‌های کارناوال عروسک‌ها از سوی انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بود.

سی‌و‌دومین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان اسلامشهرتا چهارم شهریور 98 در دوسانس و درپردیس سینمایی فجر شهرداری اسلامشهر به کار خود ادامه خواهد داد و مراسم اختتامیه نیز پنجم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار