مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:

رویکرد سینما کانون قم اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است/ ورود کانون به حوزه فیلمسازی در قم

قم (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم به راه اندازی سینمای کانون قم اشاره کرد و گفت: این سینما از ابتدای سال جاری راه اندازی و با استقبال مواجه شد و اکران فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت ویژه در این سینما دنبال می شود.

کد مطلب: ۹۴۸۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد سینما کانون قم اکران فیلم‌های کودک و نوجوان است/ ورود کانون به حوزه فیلمسازی در قم

حسن ندافی امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان قم که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم برگزار شد، اظهار کرد: امسال سینمای کانون قم از 31 مرداد تا 4 شهریور میزبان جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان استان قم است.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متولی امر کودک و نوجوان در کشور است، تصریح کرد: امسال کانون پرورش فکری در شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان نقش محوری داشت و از ظرفیت این نهاد به خوبی استفاده شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم افزود: علاوه بر علاقه مندان و عموم مردم، کودکان و نوجوانان عضو 10 مرکز کانون در سراسر استان به طور ویژه به تماشای جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان خواهند نشست.
ندافی افزود: کانون پرورش فکری قم در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و دینی فعالیت دارد و اخیرا چهار مخترع از کانون در دانشگاه امیر کبیر برگزیده شدند.
وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته در زمینه فیلم سازی، یک کودک 12 ساله قمی توانست در جشنواره رتبه اول را بدست آورد.
وی همچنین به راه اندازی سینمای کانون قم اشاره کرد و گفت: این سینما از ابتدای سال جاری راه اندازی و با استقبال مواجه شد و اکران فیلم‌های کودک و نوجوان به صورت ویژه در این سینما دنبال می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم به ورود کانون به بحث فیلمسازی اشاره کرد و افزود: در آینده نه چندان دور شاهد معرفی نوجوانان با استعداد در زمینه فیلم و فیلمسازی و کارگردانی خواهید بود.
ندافی تصریح کرد: به زودی شاهد تولید فیلم های کوتاه و فیلم های یک دقیقه ای با مضامین مختلف به ویژه مضامین دینی توسط نوجوانان فیلمساز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش فیلمسازی بسیار جدی هستیم و کارگاه های آموزشی با اساتید مطرح برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار