فعالیت 5 اردوگاه فرهنگی و آموزشی در گیلان

رشت (پانا) -سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: فرسودگی زیرساخت های اردوگاهی و عدم تخصیص اعتبارات ملی و استانی به این مراکز در سال های اخیر از مهم ترین چالش های معاونت پرورشی در زمینه فعالیت های اردوگاهی است.

کد مطلب: ۹۴۸۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت 5 اردوگاه فرهنگی و آموزشی در گیلان

به گزارش پانا به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به مهم ترین فعالیت های اردوگاههای استان اظهار داشت: برگزاری کارگاههای مهارت آموزی، اجرای مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین ایجاد فروشگاهها و نمایشگاههای تخصصی و عمومی از دست ساخته های دانش آموزان بخشی از فعالیت های مستمر اردوگاهی است. وی با برشمردن برخی موانع و چالش های جدی اردوگاههای گیلان خاطرنشان کرد: فرسودگی زیرساخت های اردوگاهی، عدم امکان بهره برداری از همه فضاهای در دسترس و تخصیص نیافتن اعتبارات ملی و استانی به اردوگاهها در سالهای اخیر بخشی از این چالش ها به شمار می رود. سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به دارا بودن استان از ظرفیت 26 هکتاری فضای اردوگاهی و امکان پذیرش 2 هزار نفر از دانش آموزان خاطرنشان کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش استان از نظر فعالیتهای اردوگاهی رتبه 12 را در سطح کشور داراست و برای ارتقای این رتبه ایجاد فضای مناسب رفاهی در اردوگاهها، تخصیص اعتبارات استانی تملک و دارایی فصول فرهنگ و هنر، تربیت بدنی و آموزشی به اردوگاهها و توسعه برنامه های گردشگری ضروری است.

گفتنی است اردوگاه های شهید رجایی رضوانشهر، شهید گل آور بندر انزلی، شهید مطهری فومن، شهید چمران تالش و شهید باهنر رودسر از مراکز فعال اردوگاهی استان هستند که از امکاناتی مانند: سالن های چند منظوره، زمین های ورزشی و سلف سرویس برخوردار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار