سوگواره «احلی من العسل» 16 شهریور برگزار می‌شود

تهران (پانا) - جلسه ستاد برنامه‌ریزی سوگواره سراسری«احلی من العسل» صبح امروز با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، میکائیل باقری، معاون مدیرکل، عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران و دیگر اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
سوگواره «احلی من العسل» 16 شهریور برگزار می‌شود

محمدرضا مسیب‌زاده در ابتدای این جلسه گفت: «براساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش راهکار ۴_۱ ایجاد زمینه ترویج و نهادینه‌سازی ولایت‌مداری، تبری و تولی، امر به معروف و نهی از منکر، روحیه جهادی و زمینه‌سازی برای استقرار دولت مهدوی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های حوزه علمیه و معلمان اهمیت دارد.»

او به راهکار ۲_۲ سند تحول بنیادین نیز اشاره کرد که بر تعمیق مهارت‌های الهامی و تعالی‌بخش دانش با استفاده از فرصت‌های ایام‌الله و تقویت انس با دعا و توسل تاکید دارد. مسیب‌زاده گفت: «این راهکارهای سند تحول بنیادین و توجه به اجرایی کردن آن وظیفه اصلی آموزش و پرورش است.»

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش سوگواره احلی من العسل را یکی از اتفاقات موفق با حضور هیات‌های مذهبی دانست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی کشور برگزار می‌شود.

او زمان برگزاری این سوگواره را روز شنبه ۱۶ شهریور اعلام کرد و افزود: «سوگواره احلی من العسل هفتمین سال خود را طی خواهد کرد که بی‌شک یکی از برنامه‌های حوزه دینی آموزش و پرورش و یک تجربه خوب در زمینه مشارکت است.»

در این جلسه هریک از اعضا به بیان مطالبی برای برگزاری این سوگواره پرداختند. خالقی، قائم مقام شبکه قرآن و نماینده صدا و سیما، سازمان بسیج مساجد و محلات کشور و اوقاف در ادامه این جلسه نکاتی را درباره پوشش این سوگواره بیان کردند.

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، نیز در این جلسه آمادگی اداره کل شهر تهران را برای اعزام دانش‌آموزان اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار