سامانه نوبت‌دهی ملاقات حضوری دادگستری مازندران راه‌اندازی شد

ساری (پانا) - ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری مازندران از طریق ثبت‌نام و اخذ نوبت در سایت دادگستری استان امکان‌پذیر شد.

کد مطلب: ۹۴۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه نوبت‌دهی ملاقات حضوری دادگستری مازندران راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، در راستای بند ذ ماده 16 دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش های انسانی در قوه قضاییه، روز ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان و معاونین قضایی دادگستری مازندران روز سه شنبه هر هفته از ساعت 7:30 صبح تا 13 تعیین شده که لازم است مراجعین محترم برای حضور در دیدار فوق الذکر نسبت به اخذ نوبت به صورت الکترونیکی اقدام کنند.

مردم استان مازندران می توانند به سایت دادگستری کل استان مازندران به نشانی http://dadgostari-mz.eadl.ir مراجعه و از طریق «سامانه نوبت دهی ملاقات حضوری» نسبت به اخذ نوبت اقدام نمایند؛ پیگیری ثبت نام انجام شده نیز از طریق کد رهگیری دریافتی امکان پذیر خواهد بود.

فقط اشخاص دارای سمت در پرونده یعنی اصیل یا وکیل رسمی دادگستری، مجاز به ثبت نام در سامانه بوده و دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران از پذیرش افراد فاقد سمت معذور خواهد بود؛ ضمن اینکه ارائه رسید چاپی ثبت نام به همراه کارت شناسایی معتبر نیز در روز ملاقات مردمی الزامیست.

زمان ثبت نام در سایت از روز چهارشنبه ساعت 8.00 صبح تا دوشنبه هفته بعد (روز قبل از ملاقات) ساعت 23.00 خواهد بود و ظرفیت ثبت نام برای هر هفته 200 نفر تعیین شده است.

مراجعان می‌توانند هرگونه سوالی را با تماس با شماره ( 5- 01133312232- داخلی 199 دفتر رئیس کل دادگستری استان مازندران) مطرح کنند.

پیرو بخشنامه ارسالی از دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه، پذیرش هرگونه درخواست مبنی بر حمایت حقوقی- قضایی و رفع موانع تولید و سرمایه گذاری صرفاً ازطریق ثبت نام در سامانه حامی به آدرس www.hami.adliran.ir امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار