هشدار رییس دادگستری مازندران:

دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با مجرمان صنعت آب و برق ندارد

ساری (پانا) - رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد که دستگاه قضایی استان هیچ گونه مماشاتی با مجرمان و تبهکاران حوزه صنعت آب و برق ندارد.

کد مطلب: ۹۲۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با مجرمان صنعت آب و برق ندارد

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جمع اعضای شورای هماهنگی وزارت نیرو در استان مازندران، حوزه آب و برق را دو بخش مهم در توسعه امینت و عمران استان برشمرد و با بیان اینکه بحث پیشگیری باید در اولویت اقدامات مدیران صنعت آب و برق قرار گیرد، گفت: حفاظت و صیانت از تاسیسات و خطوط این صنعت باید مد نظر ویژه قرار گیرد.

او ادامه داد: مدیران صنعت آب و برق استان باید در خصوص تخلفات و جرائم حوزه فعالیت خود مطالبه گر باشند؛ ضمن اینکه در این خصوص به روسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان مازندران نیز دستورات مقتضی ابلاغ شده و با متخلفین این حوزه برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

رئیس شورای قضایی مازندران با بیان اینکه قانون باید توسط مدیران صنعت آب و برق و زیرمجموعه رعایت شود، خاطرنشان کرد: مدیران صنعت آب و برق مجال اقدام به افرادی که با دور زدن قانون، مرتکب جرم می شوند را ندهند و در صورتی که امر پیشگیری از وقوع جرم موثر واقع نشد طبق قانون، بلافاصله جرم واقع شده در مجموعه خود را همراه با مستندات به دادستان شهرستان ها گزارش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری سیل اخیر در استان، بر عدم ساخت و ساز در بستر و حریم رودخانه ها تاکید کرد و افزود: برخورد با متخلفین حریم رودخانه و دریا در اولویت اقدامات دادگستری مازندران قرار دارد.

او تأکید کرد که دستگاه قضایی استان در حوزه پیشگیری و صیانت از صنعت آب و برق در مازندران با متخلفان برخورد جدی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار