پروژه مهر  مدارس بعنوان یک اقدام اساسی برای شرع سال تحصیلی در سطح کشور مطرح است

نطنز (پانا) - فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت : در راستای اجرای پروژه مهر باید تمام ادارات با توجه به ظرفیت و پتانسیل خود همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.

کد مطلب: ۹۴۵۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر  مدارس بعنوان یک اقدام اساسی برای شرع سال تحصیلی در سطح کشور مطرح است

یوسف حسنی در گفتگو با خبرگزاری پانا نطنز گفت: هر ساله پروژه مهر مدارس بعنوان یک اقدام اساسی برای شرع سال تحصیلی در سطح کشور مطرح میباشد و شهرستان نطنز هم با تلاش و کوشش و همکاری کارشناسان ، مدیران مدارس اقداماتی را در ایجاد محیطی شاد و متنوع برای دانش آموزان در مدارس صورت می دهند .

وی با بیان اینکه پروژه مهر یکی از مهمترین برنامه‌های سالانه آموزش و پرورش بوده که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد عدالت آموزشی داشته باشد، خاطرنشان کرد: ایجاد فضایی با نشاط، کیفیت‌بخشی، ارتقا عدالت آموزشی و تلاش در راستای تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس از مزیت‌های مهم این طرح ملی است.

وی از پروژه مهر به عنوان نمادی از همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند درفرآیند نظام تعلیم و تربیت با محوریت سازماندهی و ساماندهی بهتر مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید یاد کرد. و افزود با همفکری و تعامل بین کلیه دستگاه های اجرای شهرستان مشکلات و موانع موجود در مدارس را بطرف نمود.

رئیس شورای منطقه ای آموزش و پرورش شهرستان نطنز در خصوص نحوه نظارت بر اجرای پروژه مهر، گفت: نظارت مهم تر از کار اجرایی است و می بایست همه روسای ادارت در طول فعالیت پروژه مهر در آموزش و پرورش از مدارس بازدید و مشکلات آنها را برطرف نمایند.

فرماندار نطنز تاکید نمود کلیه دستگاه های اجرایی می بایست آموزش و پرورش را معین خود قرار دهند و در برآورده نمودن نیاز آنها نهایت همکاری را اشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار