جلسه توجیهی برنامه سند تحول بنیادین کارشناسان آموزش و پرورش نطنز برگزار شد

نطنز (پانا) - رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه توجیهی برنامه سند تحول بنیادین شهرستان نطنز گفت : هر منطقه باید کار گروه های تخصصی در سطح معاونین تشکیل دهند تا بتوانند ساختار برنامه های حوزه های خود را تفکیک و با نظارت مدیر منطقه جهت یکسان سازی برنامه ها به مدارس ارسال گردد .

کد مطلب: ۹۴۳۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی برنامه سند تحول بنیادین کارشناسان آموزش و پرورش نطنز برگزار شد

در ابتدای جلسه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه های اجرای دقیق سند تحول بنیادین در سطح منطقه و اجرای آن در آموزشگاه ها مطالبی را بیان نمود.

در این جلسه خانم متقی نکات مهم برنامه های سند تحول بنیادین و نحوه پیاده سازی آن در کار گروه های مختلف بیان نمودند.

رئیس اداره پژوهش اداره کل از هم سویی برنامه با سند تحول بنیادین و همچنین مطابقت برنامه های با اجرای درست سند تحول بنیادین در سطح وزارت ،اداره کل ،منطقه و در نهایت پیاده سازی آن در آموزشگاه ها توضیحاتی را ارائه نمودند .

وی مدرسه محوری را مهمترین خروجی سند تحول بنیادین برشمرد که می بایست برنامه هایی که قابلیت اجرایی در سطح مدارس دارند را مورد توجه قرار داد .

خانم دکتر متقی بومی سازی برنامه ها را با اعتماد کامل به مدارس را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود چون برنامه های سند تحول بنیادین می بایست در مدارس اجرا گردد باید قابلیت های اجرایی در مدارس را مد نظر قرار دهیم تا در اجرای صحیح سند تحول با مشکل مواجه نشویم .

رئیس اداره پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان نمود هر منطقه باید کار گروه های تخصصی در سطح معاونین تشکیل دهند تا بتوانند ساختار برنامه های حوزه های خود را تفکیک و با نظارت مدیر منطقه جهت یکسان سازی برنامه ها به مدارس ارسال گردد .

وی تاکید نمود کارشناسان آموزش و پرورش باید شاخص های خود را با توجه به پتانسیل مدارس تعریف نمایند تا در اجرایی بهتر برنامه های و بومی سازی آن عملکرد خوبی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار