پروژه مهر باید با همکاری کلیه همکاران و اعضاء انجمن اولیا و مربیان در مدارس اجرا گردد

نطنز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز در جلسه مدیران مدارس که با محوریت پروژه مهر برگزار شد استفاده از ظرفیت دیگر دستگاه ها در اجرای قوی پروژه مهررا ضروری دانست .

کد مطلب: ۹۴۷۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر باید با همکاری کلیه همکاران و اعضاء انجمن اولیا و مربیان در مدارس اجرا گردد

در ابتدای جلسه چاوش پور مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک اعیاد قربان و عیدغدیر خم و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان و همچنین ولادت امام هادی (ع) گفت با توجه به ابلاغ دستور العمل پروژه مهر به ادرات و تشکیل جلسات با اعضای کارگروه در اداره و همچنین برگزاری جلسه با مدیران مدارس باید از کلیه ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان در روند بهسازی و آماده سازی مدارس برای اول مهر استفاده نمود .

مدیر آموزش و پرور ش نطنز تاکید نمود مدیران مدارس می بایست لیست کاملی از نیازهای ضروری و همچنین وسایل اقساطی تهیه نمایند .

وی خاطر نشان نمود مدیران مدارس می توانند از ظرفیت های و پتانسیل اعضای انجمن اولیا و مربیان در زمینه های گوناگون بهره مند شوند .

در ادامه حسینی معاون پرورشی از مراسم افتتاحیه طرح هجرت ، پایگاه تابستانی و همچنین آماده سازی زمین ورزشی مدارس ، حیاط پویا ، کتابخانه و همچنین نماز خانه ها مطالبی را بیان نمود.

لقایی زاده معاون آموزشی از ساماندهی نیروهای انسانی ، تجهیز وسایل کمک درسی و به روز آوری سیستم های کامپیوتری توضیحاتی را بیان نمود.

در این جلسه مدیران نظرات و پیشنهادت خود را در زمینه های مختلف جهت پروژه مهر بیان و بحث و تبادل نظر نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار