پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بمناسبت روز خبرنگار:

خبرنگار آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی بمناسبت 17 مرداد «روز خبرنگار» این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

هفدهم مردادماه سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع محمود صارمی، که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کرد، روز خبرنگار نامگذاری شده است.

بی تردید اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صحیح زیربنای یک جامعه آگاه است و به راستی خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.آنها با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد و راهکاری سازنده، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که محصول آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین و تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش خبرنگاران حوزه فرهنگی و اجتماعی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای آموزش و پرورش سعی فراوان داشتند، روز امانتداران گفتمان، روز خبرنگار را به همه تلاشگران این حوزه، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم.

امید است که انشاالله شما خبرنگاران فرهیخته و فهیم ایرانی با استعانت و توکل به خداوند متعال، ،طلایه دار سبک مستقل خبری در دنیا بوده و در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه موفق و موید باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار