سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار را تبریک گفت

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پیامی به مناسبت روز خبرنگار از همه اهالی رسانه که با تلاش در اطلاع‌رسانی در صدد افزایش آگاهی بخشی جامعه هستند، تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، سید جواد حسینی در این پیام تاکید کرد: مردم به عنوان ذی نفعان اصلی فعالیت خبرنگاران همواره بر اهمیت پرسشگری و اطلاع رسانی خبرنگاران واقف هستند و انتظار ادامه این راه و تحمل سختی های پیش رو از آنان دارند. متن پیام سرپرست وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است:

جهان امروز بدون نگاه تیزبین، عمیق و صادق خبرنگاران به مسایل جامعه قادر به شناسایی مشکلات و رفع آنها نیست. خبرنگاران در این مسیر مشکلات فراوانی را برای اثبات خیرخواهی و نیک اندیشی راهی که انتخاب کرده اند، تحمل می کنند و مردم به عنوان ذی نفعان اصلی فعالیت آنان همواره بر اهمیت پرسشگری و اطلاع رسانی خبرنگاران واقف هستند و انتظار ادامه این راه و تحمل سختی های پیش رو از آنان دارند.

بی شک آگاهی بخشی خبرنگاران از نخستین روزهای انتشار اولین روزنامه در ایران و تاکنون؛ نقش بی بدیلی در مسیر توسعه یافتگی کشور عزیزمان ایران داشته است و هر زمانی که در این سرزمین، بر فعالیت خبرنگاران و رسانه ها ارج نهاده شده و خبر و اطلاع رسانی در جامعه سرعت بیشتری داشته است، روند توسعه یافتگی و آگاهی جامعه افزایش یافته است و با حضور به موقع خبرنگاران شاهد بهبود عملکردها، مدیریت بهتر منابع و نظارت دقیق تر بر امور بوده ایم و دست فرصت طلبان و سودجویان از بیت المال و منابع عمومی کوتاهتر شده است.

به همین دلیل روز خبرنگار را فرصت مغتنمی می دانم تا با گرامیداشت یاد و خاطره پیشکسوتان حوزه اطلاع رسانی و خبر؛ از خبرنگاران، گزارشگران، عکاسکان و همه اهالی رسانه که با تلاش در اطلاع رسانی در صدد افزایش آگاهی بخشی جامعه هستند، تشکر و قدردانی کنم و این روز را به همه شما عزیزان تبریک بگویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار