مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران :ایجادعدالت آموزشی یک وظیفه مهم برای دولت است

تهران(پانا)-مجمع موسسین و مدیران موسسه کرامت با حضورمدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران درآموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران :ایجادعدالت آموزشی یک وظیفه مهم برای دولت  است

در این جلسه،محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران در سخنانی اظهار داشت: در شرایطی که نگاهی اقتصادی و سودآور در بیشترجامعه غالب است، نقش خیرین در بهبود و رفع گرفتاری ازافراد اجتماع نقشی بی بدیل است .

او در ادامه با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)همواره مساله تعلیم و تربیت بوده، تاکید کرد: درسال 86 سند تحول بنیادین آموزش و پرورش درپاسخ به مطالبه ایشان تدوین گردید که دراین سند شش ساحت برای تربیت شهروند خوب ورسیدن به شجره طیبه پیش بینی شده است.

صیدلو با تاکید بر اینکه توجه به سرمایه انسانی و تعالی دانش آموز در این ساحات باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد:تربیت دانش آموز تمام ساحتی از اهداف اصلی سند تحول بنیادین است.

این مقام مسئول موسسه کرامت را مجموعه ای کم نظیر دانست که درآن بیش از یک هزار و 500 نفر از دختران این مرز و بوم، از مهدکودک تا سال آخر دبیرستان مشغول به تعلیم و تربیت هستند تا مادران مسئول، لایق و دانشمند فردای این کشور را شکل دهند.

او ایجاد عدالت آموزشی را یک وظیفه مهم برای دولت برشمرد و تصریح کرد که در این راه حتما خیرین می توانند کمک خوبی به دولت کنند و در زمینه های بسیاری، باعث تسریع و تسهیل روند شوند.

صیدلو با تاکید بر کار خیرین در موسسه کرامت خاطر نشان کرد: در توصیف شخصیت و کرامت انسان از دو جهت می‌توان سخن گفت، یکی درباره داشته‌ها و ظرفیت وجودی که از آن تعبیر به کرامت ذاتی می‌شود و یکی از بایدها و نبایدهایی که آن داشته‌ها را تقویت می‌کند و به کمال می‌رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار