صیدلو: هدف برگزاری مسابقات فرهنگی هنری توسعه فرهنگ و هنر است نه کشف استعداد دانش‌آموزان

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران هدف برگزاری مسابقات را توسعه و ترویج فرهنگ و هنر در میان دانش‌آموزان عنوان کرد نه موقعیتی برای کشف استعداد های دانش‌آموزان.

کد مطلب: ۹۴۴۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
صیدلو: هدف برگزاری مسابقات فرهنگی  هنری توسعه فرهنگ و هنر است نه کشف استعداد دانش‌آموزان

با حضور محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، علی رمضانی مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی شهرستانهای استان تهران، یوسف بهارلو معاون پشتیبانی و توسعه شهرستانهای تهران، و مسولین کمیته های برگزاری، نشست هماهنگی کمیته‌های اجرایی سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در سالن شماره 1 اداره کل آموزش و پرورش شهرستنانهای استان تهران برگزار شد.

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به ساحت‌‌های شش‌گانه آموزشی، گفت: 4 ساحت آموزشی در حوزه پرورشی محقق خواهد شد و این نشان‌دهنده اینست که اگر می‌خواهیم در مدرسه شور و نشاط و حرکتی ایجاد شود باید نگاه مدیر و عوامل اجرایی مدارس به حوزه پرورشی بسیار مثبت باشد.

او فضای هنری و آشنایی با مهارت‌های مختلف را مانع پدیدار شدن آسیب‌های اجتماعی و بزه‌کاری دانست و افزود: تربیت‌یافته نظام آموزشی ما باید با فضاهای مختلف فرهنگی و هنری آشنا شود تا بتواند بر اساس علاقه‌مندی‌ها و مهارتهایی که در خود می‌بیند آن را شکوفا کند و این امر امکان‌پذیر نخواهد بود مگر اینکه معلمانی تربیت یافته تمام ساحتی در کنار این دانش‌آموزان حضور داشته باشند تا بتواند آنها را تشویق و ترغیب به این کار کنند.

صیدلو هدف برگزاری مسابقات فرهنگی هنری را توسعه فرهنگ و هنر دانست نه کشف استعداد دانش‌آموزان و در ادامه برای عوامل برگزاری این دوره از مسابقات آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری به میزبانی شهرستان‌های استان تهران در نیمه دوم مرداد ماه 98 در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار