مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز: 4000 خانواده دارای دو فرزند معلول پشت نوبت طرح تامین مسکن هستند

تبریز (پانا)- مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور از پشت نوبتی 4 هزار خانواده برای تامین مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز: 4000 خانواده دارای دو فرزند معلول پشت نوبت طرح تامین مسکن هستند

کیومرث سلگی صبح امروز در جلسه کمیته راهبری طرح تامین مسکن برای خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول تحت پوشش بهزیستی منطقه یک کشوری که با حضور استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در محل بنیاد خیریه ژنتیک سلامت نسل فردا در تبریز برگزار شد، گفت: تا کنون در کل کشور و در حوزه های استانی و مرکزی 450 جلسه در راستای انعقاد تفاهم نامه چندجانبه همکاری بین سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بنیاد مستضعان و بنیاد خیریه مسکن ساز برای تامین مسکن خانواده های دارای چند معلول برگزار شده است.

وی افزود: تا امروز 14 هزار خانواده روستایی و شهری دارای دو فرزند معلول تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند که اگر هر خانواده را به طور متوسط چهار نفر در نظر بگیریم 60 هزار نفر تحت پوشش بوده اند.

مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز کشور ادامه داد: از آغاز اجرای تفاهم نامه همکاری 6 هرزار و 300 واحد مسکونی اتمام و تحویل خانواده های تحت پوشش شده است و اقدامات لازم برای شروع احداث 10 هزار واحد مسکونی نیز انجام گرفته است.

سلگی گفت: احداث مسکن خانواده های دارای دو فرزند معلول تا کنون با هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات و کمک های بلا عوض عملیاتی شده است و 4 هزار خانواده نیز پوشت نوبت هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده بتوان در آینده طرح تامین مسکن را برای خانواده های دارای یک فرزند و دارای مشکل خاص نیز اجرایی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار