مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: مسابقات ورزش دانش آموزی عاملی موثر در توسعه سلامتی و نشاط اجتماعی است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور را عاملی موثر در توسعه سلامتی و شور و نشاط اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۹۴۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل: مسابقات ورزش دانش آموزی عاملی موثر در توسعه سلامتی و نشاط اجتماعی است

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: یکی از محبوب ترین فعالیت‌ها برای دانش آموزان مسابقات ورزشی است که همیشه مورد استقبال گرم دانش آموزان قرار می‌گیرد.

او با اشاره به ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تصریح کرد: در سند تحول بنیادین به تربیت زیستی و بدنی دانش آموزان تاکید شده است به طوری که یکی از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به تربیت بدنی اختصاص یافته است.

رییس ستاد اجرایی سی و ششمین دوره مسابقات ورزشی آموزان سراسر کشور بیان کرد: شادابی و نشاط دانش آموزان تضمین کننده سلامت روحی و روانی جامعه آینده میباشد که بدنبال شادابی جسمی و روحی دانش آموزان موجب افزایش انگیزه تحصیلی دانش آموزان نیز می‌شود.

ناصری با بیان اینکه برگزاری این مسابقات نمونه یکی از ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، ابراز داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده است.

او ضمن قدردانی از حسن اعتماد معاونت تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش و فدراسیون ورزش دانش آموزی در اعطای میزبانی از دو رشته ورزشی پرطرفدار فوتسال و والیبال، افزود: بدون تردید میزبانی شایسته از دوره مسابقات در تاریخ آموزش و پرورش استان ماندگار خواهد ماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار