اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل گفت : آموزش و پرورش استان اردبیل از 1 الی 7 مردادماه سالجاری میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسرکشور در رشته های فوتسال و والیبال می باشد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

احمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار پانا در اردبیل اظهار داشت : در سال تحصیلی جاری 130 هزار دانش آموز در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در سطح استان شرکت کردند که از این تعداد 20هزار نفر در مرحله شهرستانی و 1478 نفر در مرحله استانی به رقابت پرداختند و 171 نفر دانش آموز در مرحله کشوری مسابقات رقابت می کنند.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش استان از 1 الی 7 مردادماه میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در رشته های فوتسال و والیبال خواهدبود ، تصریح کرد : تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و میزبانی شایسته از مسابقات در نظر گرفته شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد :19 کمیته در سطح استان برای برگزاری باشکوه مسابقات تشکیل شده است و آیین افتتاحیه مسابقات دوم مردادماه با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردبیل برگزار خواهد شد.

ناصری ادامه داد: استاندار اردبیل به عنوان رییس شورای عالی هماهنگی ، مدیر کل آموزش و پرورش به عنوان رییس ستاد اجرایی و معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز به عنوان قائم مقام ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور به میزبانی اردبیل می باشد.

او با بیان اینکه میزبانی از مسابقات و رویدادهای کشوری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان است ، ابراز داشت : بیش از هزار نفر دانش آموز ، سرپرست ، داور ، ناظر فنی ، میهمان وزارتی و فدراسیون در طول برگزاری مسابقات در اردبیل حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار