مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تمام ظرفیت‌های استان اردبیل در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت تمام ظرفیت‌های استان در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۷۵۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام ظرفیت‌های استان اردبیل در خدمت میزبانی شایسته از مسابقات دانش‌آموزی کشور است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور گفت: با وجود تمام محرومیت ها، استان اردبیل ظرفیت فوق العاده ای برای میزبانی از رویداد های ورزشی دارد و تمام برنامه ریزی ها متمرکز بر برگزاری مطلوب این مسابقات خواهد بود.

وی افزود: هر دانش آموزی که به این استان سفر خواهد کرد سفیری برای معرفی فرهنگ استان اردبیل خواهد بود، بنابراین باید برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی برای این رویداد در نظر گرفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به توانمندی نیروی انسانی تربیت بدنی این استان اظهار کرد: با انتقال تجارب برگزاری این مسابقات در ادوار گذشته انشاالله شاهد اتفاقات مثبت و خاطره انگیزی خواهیم بود.

حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور با اشاره به ظرفیت های اردبیل برای میزبانی مسابقات ورزشی، اظهار کرد: با پیشنهاد معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اردبیل و با توجه به بررسی های صورت گرفته استان اردبیل در مرداد ماه امسال در دو رشته والیبال و فوتسال میزبان مسابقات دانش آموزی کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: در ۳ سال گذشته تمام رویداد های ورزشی کشور تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار گرفتند و اکنون برگزاری پررونق مسابقات دانش آموزی بهترین ابزار برای دور کردن جامعه دانش آموزی از رخوت و تنبلی است.

رییس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور با مطلوب ارزیابی کردن زیرساخت های استان اردبیل گفت: با بررسی های انجام شده خوشبختانه شاهد انضباط و سازماندهی خوبی در فضاهای ورزشی آموزش و پرورش استان اردبیل هستیم.

بابویی تصریح کرد: فراتر از دستگاه آموزش و پرورش همدلی خوبی در سطح استان اردبیل برای میزبانی این مسابقات وجود دارد که نوید بخش برگزاری باشکوه مسابقات دانش آموزی در مردادماه امسال است.

اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش اردبیل هم گفت: در فرصت باقی مانده تا آغاز مسابقات تمام اقدامات لازم برای آماده سازی فضاهای ورزشی مدنظر انجام خواهد شد تا شاهدبرگزاری مسابقات در حد مطلوب باشیم.

وی افزود: در کنار ارگان های دولتی بخش خصوصی استان نیز برای حمایت و پشتیبانی از مسابقات دانش آموزی کشور اعلام آمادگی کرده اند و تلاش خواهیم کرد از تمام ظرفیت ها برای میزبانی باشکوه این مسابقات استفاده کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به توانایی های نخبگان ورزشی در سطح این استان گفت: استان اردبیل آمادگی مشارکت برای برگزاری مسابقات در دیگر رشته های ورزشی نیز دارد و فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور می‌تواند از ظرفیت نیروی انسانی این استان استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار