در سفر معاون اول رییس جمهوری به استان البرز؛

فاز توسعه شرکت لوکوموتیو مپنا افتتاح شد

کرج (پانا) - فاز توسعه شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا با حضور معاون اول رییس جمهوری و استاندار البرز به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۹۴۱۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
فاز توسعه شرکت  لوکوموتیو مپنا  افتتاح شد

فاز توسعه شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپناف با ایجاد اشتغال برای صد نفر در مساحتی حدود چهار هزار وپانصد متر مربع و ظرفیت تولید بیست و پنح دستگاه لوکوموتیو، در سال به بهره برداری رسید.

در ادامه این مراسم، تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپناف در زمینه رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش وابستگی به واردات و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید داخلی، در سال رونق تولید امضاء شد.

این تفاهم نامه همکاری ، با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ، وزرای نیرو، صمت، نمایندگان وزارت نفت و راه و شهرسازی، بین حمید پورمحمدی معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه کشور و دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به امضاء رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، از ظرفیت های گروه مپنا، به منظور رونق تولید و رشد اقتصادی و رفع نیازهای کشور در اجرای طرح ها و تامین قطعات و تجهیزات، استفاده خواهد شد.

همچنین ایفای نقش موثر شرکت گروه مپنا در راه اندای و اجرای پروژه های کلان، در بخش های صنعت و معدن، برق و پروژه های نیروگاهی، آب و پساب، نفت و گاز و پتروشیمی، حمل و نقل و برقی سازی خودروها و خطوط ریلی، ایستگاههای شارژ سریع و معمولی خودروها و ذخیره سازی انرژی در سطوح شبکه و خانگی، از دیگر بندهای تفاهم نامه همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و گروه مپناست.

با نهایی شدن این تفاهم نامه، از توانمندی های شرکت گروه مپنا به ویژه فناوری های متمایز این گروه، در تامین حلقه های مفقوده زنجیره تولید و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز کشور بیش از پیش استفاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار