براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش؛

استان بوشهر در مجموع شاخص های وارد شده سوادآموزی رتبه خوب و قابل تقدیر کسب کرد

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان بوشهر در مجموع شاخص های وارد شده سوادآموزی رتبه خوب و قابل تقدیر کسب کرد.

کد مطلب: ۹۳۰۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استان بوشهر در مجموع شاخص های وارد شده سوادآموزی رتبه خوب و قابل تقدیر کسب کرد

غلامرضا دانش فر گفت : براساس ارزیابی انجام شده در بررسی شاخص ها و معیارهای استاندارد که ۱۲ شاخص و ۲۶ محور تاثیر گذار بوده است استان بوشهر رتبه خوب و قابل تقدیر کسب کرد.

دانش فر با اشاره به نامه ارسالی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به استاندار بوشهر گفت: در نامه سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از استاندار به عنوان رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان بابت ارتقا سوادآموزی استان، خواهان تقدیر از اعضای فعال و تاثیرگذار شورای پشتیبانی سوادآموزی استان و شهرستان ها از طرف استانداری شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر به ادامه این نامه اشاره کرد و افزود: تحلیل دلایل و زمینه های عملکرد در اولین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی استان و برنامه‌ریزی جامع برای حفظ و ارتقای سوادآموزی استان از دیگر موارد خواسته شده سرپرست وزارت آموزش و پرورش از استاندار بوشهر بوده است.

دانش فر مجوعه اقدامات سودآموزی استان را عامل کسب رتبه خوب و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: پوشش 97 درصدی سوادآموزی در استان، تبلیغ و اطلاع رسانی به هنگام، بهره گیری از سیستم های الکترونیکی و طرح آموزش ICDL برای بیش از 300 نفر از سوادآموزان دوره انتقال و همچنین دیگر فعالیت ها از جمله این اقدامات بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار