معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

کاهش تعداد بی‌سوادان در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

بوشهر(پانا)_معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کاهش تعداد بی‌سوادان در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۹۱۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
کاهش تعداد بی‌سوادان در استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود

غلامرضا دانش فر در مراسم تجلیل از مقام معلم در شهر کاکی اظهار داشت: دستیابی به توسعه نیازمند توجه ویژه به آموزش و پرورش است و معلمان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه بی‌توجهی به جایگاه معلمان باعث ایجاد خطر برای روند رشد و توسعه می‌شود، تصریح کرد: باید معلمان انگیزه لازم را برای کار و فعالیت خود داشته باشند و بی‌انگیزگی معلمان باعث خلل در پیشرفت می‌شود.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان دارای رسالت سخت و دشواری هستند، ادامه داد: فرهنگیان علی‌رغم مشکلاتی که داشته‌اند همواره رسالت خود را به بهترین شکل انجام داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه جامعه وظیفه دارد که کرامت معلمان را پاس بدارد، خاطرنشان کرد: شهدای فرهنگی برای همیشه به عنوان یک الگوی ارزشمند در زندگی فردی و اجتماعی ما جا دارند و یاد و خاطره آنها در ذهن‌ها زنده خواهد ماند.

دانش‌فر به وضعیت سوادآموزی در استان اشاره کرد و افزود: میزان باسوادی در استان بوشهر از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون از ۹۱ درصد به بیش از ۹۷ درصد رسیده است که افزایش این میزان را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی کاهش تعداد بی‌سوادان را یک اولویت مهم برشمرد و اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا حتی یک بی‌سواد هم نداشته باشیم و همه افراد جامعه را باسواد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار