معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

آزمون استخدامی سواد آموزی در بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت با رعایت نکات بهداشتی آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی سواد آموزی در بوشهر برگزار شد

عباس امید در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی در بوشهر اظهار کرد: در آزمون استخدامی امسال 86 نفر از آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی استان بوشهر با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک شرکت کرده اند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: این آزمون بر اساس تفاهم‌ نامه منعقده بین وزارت آموزش ‌و پرورش وجهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور، در بوشهر نیزدر دبیرستان سعادت برگزار شد.

وی در مورد چگونگی پذیرش واجد شریط این آزمون در استان بوشهر گفت: آموزشیاران و آموزش دهندگانی که تا پایان سال1391 حداقل دو دوره با سوادآموزی استان همکاری آموزشی داشته اند (نهایتاً 86 نفر) واجد شریط شرکت در این آزمون شدند.

امید همچنین یادآور شد:این 86 نفر از مهرماه سال1398 تاکنون بعنوان حق الدریس با آموزش و پرورش استان همکاری مستمر داشته اند.

وی در مورد معیار سنجش موفقیت شرکت کنندگان در این آزمون تصریح کرد:آموزشیاران و آموزش دهندگان سوادآموزی استانشرکت کننده در این آزمون باید۵۰ درصد نمره حد نصاب را کسب نمایند.

معاون سوادآموزی استان افزود : پذیرفته شدگان این آزمون در استان یک‌ دوره یکساله آموزشی در دانشگاه فرهنگیان بوشهرطی خواهند نمود.

ویدر تشریح چگونگی جذب این پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سوادآموزی گفت:این 86 نفر آموزشیار و آموزش دهنده سوادآموزی استان همانند دیگر استان های کشور با توجه به نیاز وزارت آموزش ‌و پرورش و ظرفیت استخدام اعلامی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور تا پایان برنامه ششم توسعه جذب خواهند شد.

مدیرکل و روسای ادارات سوادآموزی استان، بندری معاون پژوهش مدیرکل،سروش رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش و استان بوشهر و احمدزاده رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر هم از جلسه آزمون استخدامی بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار