کریمی: از هدر رفت نیروها اجتناب کنیم

پانا (تهران) - کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران از کمبود نیروی انسانی در حوزه مشاوره وپرورشی در شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: از هدر رفت نیروها اجتناب کنیم

اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع مسئولین ساماندهی نیروی انسانی مناطق 19 گانه در حوزه پرورشی که در سالن کنفرانس منطقه 6 برگزار شده بود، اعلام کرد: مهمترین اصل در ساماندهی و توجه به نیروی انسانی ارتباط مؤثر است. وی اعلام کرد: هنگامی می توانیم ارتباط برقرار کنیم که تلاش کنیم شنونده خوبی برای صحبت های افراد داشته باشیم.

کریمی افزود: شهر تهران از کمبود نیروی انسانی بخصوص در حوزه مشاوره و پرورشی رنج می برد و با توجه به آسیب های اجتماعی موجود باید تلاش و اهتمام جدی داشته باشیم که از هدررفت نیروها به شدت اجتناب کرده و احساس مولد بودن را در افراد تقویت کرده و از آنان استفاده بهینه داشته باشیم. وی همچنین گفت: با توجه به تلاش های حوزه معاونت پرورشی خوشبختانه در زمینه سند تحول بنیادین که به مشابه قانون اساسی برای آموزش و پرورش می باشد تمامی برنامه های حوزه معاونت پرورشی حول محور سند تحول بوده است و تلاش داریم منویات مقام عظمای ولایت را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: از شما مسئولین ساماندهی نظارت و کنترل و بازدید بیشتری از مدارس داشته باشید و هر چقدر نظارتها دقیق تر و عملیاتی تر باشد بهتر می توانیم رسالت خود را به نحو مفید انجام دهیم.

کریمی هم چنین از تلاشهای صادقانه حوزه ساماندهی تلاش و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به برنامه های طراحی شده که در مدارس انجام خواهد شد سال خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار