اردوهای متمرکز دانش آموزی تمرینی برای کسب مهارت‌های زندگی است

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران هدف اصلی از برگزاری اردوهای متمرکز دانش آموزی را تمرینی برای کسب مهارت های زندگی اعلام کرد.  

کد مطلب: ۹۲۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای متمرکز دانش آموزی تمرینی برای کسب مهارت‌های زندگی است

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران در مراسم اختتامیه سی و سومین دوره از اردوهای دانش آموزی در رامسر، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانش آموزان خوزستانی گفت: نام خوزستان تداعی کننده ایثار و فداکاری و پاکی و صداقت و مظهر تمام خوبی هاست.
وی با اشاره به اینکه پیام آور مدیرکل شهر تهران است گفت: آقای فولادوند پیامی به امانت نزد من گذاشته اند که خدمت شما دانش آموزان عزیزم می رسانم. ایشان ابراز امیدواری کردند که خادمان خوبی برای دانش آموزان عزیزمان بوده باشیم.
وی در ارتباط با اهداف برگزاری اردوهای دانش آموزی گفت: ما چند هدف عمده را دنبال می کنیم. هدف اول آن است که ما بتوانیم به یک خودباوری برسیم و ویژگی های مثبت و منفی خود را بشناسیم و از این فرصتی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای ما فراهم کرده است نهایت استفاده را ببریم.
کریمی هدف دیگر از برگزاری این اردوها را ایجاد یک نشاط اجتماعی به معنای واقعی در میان دانش آموزان اعلام کرد و گفت: این نشاط اجتماعی همانی است که مقام رهبری بر آن تاکید دارند که این نسل سرزنده باشند. همچنین کنار هم بودن مان باعث کاهش استرس های مان می شود.
وی افزود: هدف اصلی این اردوها این است که بتوانیم به معنای واقعی مهارت های زندگی را تجربه کنیم و خوشبختانه دوستان بزرگوار ما از حوزه فرهنگی و هنری و سازمان دانش آموزی و منطقه 16 تهران تلاش کرده اند بتوانند میزبان خوبی باشند.
کریمی با اشاره به حضور دانش آموزان از نقاط مختلف استان خوزستان گفت: احساس خوشحالی دارم که در جمع شما عزیزانم هستم. بهترین و صمیمی ترین دوستان ما کسانی هستند که کنار ما هستند و حضور در این اردوگاه فرصتی برای یافتن بهترین دوستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار