استاندار ایلام : سرلوحه اصلی کار فرمانداران در انتخابات "اجرای عدالت" باشد

ایلام (پانا)_استاندار ایلام عصر دیروز دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان ایلام اظهار داشت: اجرای عدالت وظیفه اصلی فرمانداران در برگزاری انتخابات است که این امر باید در سرلوحه کار فرمانداران استان قرار گیرد.

کد مطلب: ۹۲۹۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار ایلام : سرلوحه اصلی کار  فرمانداران در انتخابات "اجرای عدالت" باشد

قاسم سلیمانی دشتکی خاطر نشان کرد : فرمانداران نماینده نظام هستند و باید زمینه ایجاد مشارکت مردم برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات فراهم کنند.

وی با بیان این که اصل بی طرفی، اجرای صحیح قانون، صیانت از رای مردم باید اولویت اصلی کار فرماندارن باشد، ادامه داد: فرمانداران نیز با تعامل با هیئت های نظارت زمینه یک انتخابات باشکوه در استان را فراهم کنند.

استاندار ایلام گفت: فرمانداران استان ایلام اصل بی طرفی را در ایام پیش و پس از برگزاری انتخابات رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه توسعه استان ایلام روی ریل قرار گرفته است، افزود: سال جاری بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف عمرانی به استان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام گفت: تکمیل چهار خطه کردن پروژه ایلام -مهران و پرداخت مطالبات پیمانکاران، اجرای پتروشیمی مهران، کارخانه روغن کشی در آبدانان، پروژه‌های لرزه نگاری و اکتشافت نفت و گاز، احداث دو آزادراه کرمانشاه-ایلام و پل زال -چیلات و…از مهمترین اقدامات در دست اقدام در استان طی سال جاری است.

وی تصریح کرد: فرمانداران استان باید دنبال سرمایه گذاری و اجرای پروژه‌ها در شهرستان‌ها باشند، باید از روش‌های مختلف برای اجرای پروژه‌های تصویب شده تلاش کنند، به طور مثال در صورت اجرای پتروشیمی مهران، ۱.۲ میلیارد دلار از طریق صندوق توسعه ملی به این طرح تسهیلات پرداخت می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار