هر وقت از قاب تلویزیون نگاهم به ضریح می افتاد، دلم پر می‌کشید سمت حرم....

مشهد (پانا)- چهاردهمین دوره اردوی زیارتی دانش‌آموزان دختر زیارت‌ اولی سراسر کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است. دانش آموزان از اولین حس حضور در محضر امام مهربانی ها می گویند:

کد مطلب: ۹۲۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
هر وقت از قاب تلویزیون نگاهم به ضریح می افتاد، دلم پر می‌کشید سمت حرم....

زهرا احسانی نیا از منطقه کوهسرخ خراسان رضوی:

احساسم قابل توصیف نیست ،خیلی دلم می‌خواست به پابوس امام رضا بیام ...نزدیک ولادتشون که بود حال و هوای رسانه ها هم انگار امام رضایی شد .هر وقت از قاب تلویزیون نگاهم به ضریح می افتاد دلم پر می‌کشید سمت حرم ... دوست داشتم ضریح رو بدون قاب تلوزیون ببینم تا که بالاخره امام رضا طلبید و قراره برای اولین بار نگاه پر اشکم رو به ضریح بدوزم ... احساس می‌کنم من از همون لحظه ای که این سفر شروع شد امام رضایی شدم.

فرشته میکائیل پور از اذربایجان شرقی:

اولین بارمه و خیلی ذوق دارم راستش بیشتر از همه به کسایی فکر میک‌نم که التماس دعا گفتن و وقتی فهمیدن قراره بیام مشهد دلشون همراه جسم من پرکشید سمت حرم...همه می‌گفتن سلام مارو به اقا برسون. خیلی ها نامه نوشتن تا بندازم توی ضریح .دوست دارم برای تمام کسایی که هنوز مشهد نیومدند دعا کنم اینطوری افتخار حضور در مشهدو بیشتر درک میکنم و حس میکنم نایب الزیاره تمام عشاق امام رضا هستم.

فاطمه احمدی از همدان:

با اینکه ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه انتظار کشیدم اما اصلا انتظار این حس و حال رو نداشتم انگار تمام شوق و ذوق وصف ناشدنیم به اشک تبدیل شده بود انگار اشکهام تجلی گر تمام روزهای سختی بود که دوست داشتم حرم باشم ... و این احساس قشنگ رو اول مدیون امام رضا و دوم مدیون همت اموزش و پرورش ...راستش ما یکم از مدرسه غول ساخته بودیم اما الان فهمیدیم مدرسه فقط درس و امتحان نیست و میتونه با این حس و حال قشنگ و عواطف معنوی همراه باشه.

سحر ضیایی از کهگیلویه و بویر احمد:

تو اتوبوس خیلی از بچه اشک می‌ریختند خیلی از بچه ها عوض شدند. یکی از عواملی که باعث این تغییر شد این بود که تو حلقه هایی که واسمون تشکیل دادند خیلی از شبهه هارو برطرف کردندو از لحاظ عقلی مسائل معنوی رو بهمون اثبات کردند از لحاظ دلی هم که خود امام رضا به کمک دلهای بچه ها می اومد. اون موقع بود که حال و هوای تمام بچه ها به توفیق حضور در مشهد تغییر کرد. من دوست هایی داشتم که زیاد به حجاب یا نماز مقید نبودند اما امروز با امام رضا عهد بستند که به خاطر شادی دل امام زمان رعایت کنند.

سمیرا مولایی از چهارمحال بختیاری:

من مادرم مریضه و بیماری قلبی داره مدت ها ناراحت بودم از اینکه نمی‌تونستم براش کاری بکنم اما الان امیدوارم و تمام انگیزم اینه که واسش دعا کنم اخه اینجا بهمون گفتن امام رضا حرف زیارت اولی هارو زمین نمیزنه ...حالا من اومدم پیش ضامن اهو ...اولین دعام ظهور امام زمانه و دومیش شفای همه بیماران ...

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار