محمد صیدلو: وظیفه اصلی معلمان تعیین مسیر صحیح برای آینده‌سازان کشور است

تهران (پانا) - مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران وظیفه اصلی معلمان و مربیان را تعیین مسیر آینده‌سازان کشور معرفی کرد و تلاش در این راه را بسیار با اهمیت دانست.

کد مطلب: ۹۲۷۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: وظیفه اصلی معلمان تعیین مسیر صحیح برای آینده‌سازان کشور است

آیین تجلیل از برگزیدگان سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با حضور محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در تالار فرهنگ و هنر شهرقدس برگزار شد.

محمد صیدلو مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، فضای قرآنی حاکم بر جامعه را بسیار موثر در فرهنگ جامعه خواند و اظهار داشت: باید از برکات حضور شما فرهنگیان و دانش‌آموزان مانوس با قرآن در جامعه بیشتر از پیش بهره برد.

او تشویق معلمان و مربیان را در رشد دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه برای کسب معارف قرآنی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: آنچیزی که در دوران کودکی و نوجوانی مرا بیش از پیش ترغیب به فراگیری قرآن نمود، تشویق معلمانی بود که با ایجاد انگیزه، مقدمات علاقه‌مندی و پیشرفت را فراهم نمودند، و اکنون که در این مقام هستم سعی کرده‌ام بر مبنای آموزی‌های قرآن خدمت کنم که این را هم مدیون آن بزرگواران هستم که مسیر زندگی‌ام را بر مبنای معارف قرآنی پایه‌ریزی کردند.

مدیر اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه با اشاره به جایگزین کردن برخی از آموزه‌ها در کلاس درس که در زندگی روزمره جایگاه خاصی هم ندارند و بزودی هم دچار فراموشی می‌شود افزود: بسیار شایسته است که فرهنگیان عزیز جامعه ما بر مبنای تعالیم دین مبین اسلام در بسیاری از موارد بر مبنای همین آموزه‌ها دانش‌آموزان را تربیت کنند تا آینده سازان جامعه ما بتوانند با بالا بردن کیفیت مادی و معنوی زندگی خود در جهت اعتلای نام مقدس ایران اسلامی نیز کوشا باشند.

/خبرنگار: نسترن خدابنده‌لو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار