اولین جلسه کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی ناحیه 1سنندج برگزار شد

سنندج(پانا ) - در راستای برنامه های پروژه مهر 98کارگروه توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۹۲۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه کارگروه توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی ناحیه 1سنندج برگزار شد

رضا رستمی مسئول کارگروه توجیه و تبلیغ و اطلاع رسانی ناحیه یک سنندج گفت : کمیته توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی به عنوان زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیتهای صورت گرفته در دیگر کمیته های پروژه مهر نقش بی بدیلی دارد .

رستمی در ادامه ضمن برشمردن فعالیت کارگروه گفت : این کمیته با پوشش خبری مناسب ، تهیه بروشور ، ارسال پیام ، اطلاع رسانی به مدیران جهت تعویض تابلو مدارس و سایر فعالیتها در اطلاع رسانی و ایجاد بستر مناسب جهت شروع سال تحصیلی جدید و مراسم بازگشایی فعالیت خود را آغاز کرده است .

مسئول کارگروه ، پروژه مهر را نمادی از برنامه ریزی همبستگی، تحول، مدیریت کارآمد و هدفمند در نظام تعلیم و تربیت برشمرد.

وی اضافه کرد: برای اجرای برنامه پروژه مهر کمیته های تعمیر و تجهیز، سازماندهی، نظارت و ارزیابی، توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت تشکیل شده است. که با همکاری همدیگر درصددند که مهری با شور ونشاط برای دانش آموزان مهیا کنند .

رستمی گفت: آگاه‌سازی و روشن نمودن افکار عمومی و برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مطلوب جهت آغاز بی‌دغدغه سال‌تحصیلی برای دانش‌آموزان و معلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اعضای کمیته باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا دیدگاه های خود را مطرح نمودند و مصوباتی از جمله برگزاری مراسم بازگشایی مدرسه ، برنامه ریزی و تمهید مقدمات جهت جشن شکوفه ها و غنچه ها ، پوشش خبری مناسب ، زیبا سازی فضاهای فرهنگی برای ترغیب و تشویق دانش آموزان و بهسازی وسایل ورزشی و امکانات بهداشتی تصویب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار