اساس کار اطلاع رسانی "شفافیت"در استانداری ایلام است

ایلام (پانا)_ مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با اشاره ب کسب مقام برتر پنجمی استانداری ایلام در اطلاع رسانی کشوری بین 31 استانداری در سراسر کشور، شفافیت را اساس کار حوزه اطلاع رسانی این استانداری به عنوان نماینده دولت در استان دانست.

کد مطلب: ۹۲۷۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اساس کار اطلاع رسانی "شفافیت"در استانداری ایلام است

آیت قیصربیگی شامگاه روز گذشته شنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها در ایلام گفت: با حمایت‌ استاندار استان ایلام این اداره کل موفق شد رتبه پنجم اطلاع رسانی را در بین 31 استان کشور را بدست آورد.

وی با عنوان این مطلب که اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام در دوره گذشته رتبه 9 کشور را بدست آورده بود، اضافه کرد: این اداره کل در یک ماه گذشته با بهبود چهار پله ای نسبت به دوره گذشته رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داد و این به نوعی انعکاس دهنده تلاش و تکاپوی بیشتر دولت و نماینده عالی دولت در استان است.

قیصربیگی در ادامه گفت: در هیچ دوره ای به این اندازه یک دولت در حوزه اطلاع رسانی مظلوم واقع نشده است اما خوشبختانه در استان ایلام شرایط روز در امر خطیر اطلاع رسانی این جایگاه از درجه اهمیت برخوردار است.

وی ادامه داد: در شرایط امروز کشور که دشمن تمام توان خود را بر جنگ روانی و مایوس کردن مردم از مسئولان قرار داده است وجود یک سیستم اطلاع رسانی کارآمد و قوی که بتواند با اطلاع رسانی درست و شفاف امید آفرینی کند ضرورتی انکار نشدنی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام در پایان ضمن تشکر از رسانه های استان در همکاری خوب و سازنده با روابط عمومی، تصریح نمود؛ رسانه ها ابزار قدرتمند و کامل کننده فرآیند اطلاع رسانی هستند که امروز حضور متعهدانه و دلسوزانه آنها در کنار دولت می تواند ضمن خنثی سازی القائات نادرست دشمن به ایجاد یک فضای مطلوب و امیدوار کننده برای غلبه بر مشکلات کمک نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار