فرهنگسراها بازوی های اجرایی بین شهروندان و شهرداری است

ارومیه (پانا)- رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: فرهنگسراهای در حوزه اجتماعی و فرهنگی یکی از بازوهای مهم سازمان بین شهردندان و شهرداری می باشد.

کد مطلب: ۹۲۶۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگسراها بازوی های اجرایی بین شهروندان و شهرداری است

فرهنگ صفایی پور رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم ترین و اجرایی ترین کارهای سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی ایجاد فرهنگسرا در مناطق کم برخوردار هست که موجب تداوم ارتباط بین شهروندان و شهرداری می باشد.

صفایی پو افزود: فرهنگسراها برای ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی ، ترویج ایثار و شهادت ، ترویج علوم قرآنی ، تحکیم بنیان خانواده ها و ورزش های همگانی به صورت رایگان در مناطق مختلف شهری عمدتا در مناطق محروم و کم برخوردار ایجاد شده است.

رییس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این سازمان جشنواره ، همایش و برنامه‌های شاخص و عمده متعددی را در راستای ایجاد خدمات به شهروندان انجام داده که امیدواریم با تداوم این برنامه ها در سطح شهر ایجاد شور نشاط اجتماعی را در بین شهروندان ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از اهداف سازمان معرفی جاذبه های طبیعی ارومیه بعلت پتانسیل بالای ارومیه در گردشگری می باشد که در راستای ایجاد حوزه گردشگری امیدواریم بتوانیم اهتمام ویژه برای شهروندان ایجاد کنیم.

در ادامه محمد مهدی حاذقی مسئول دفتر مطالعات و تحقیقات شهرداری ارومیه از برگزاری طرح آشنایی با سبک زندگی و شیوه مدیریت امیرالمومنین علی(ع) خبر داد و افزود : یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح افزایش سرانه مطالعه فضای مذهبی در بین جوانان می باشد که در چندین شاخص تدوین خواهد شد.

وی ادامه داد: رده سنی برای علاقمندان بین ۲۰ تا ۳۰ سال بوده و با تحصیلات دانشگاهی یا حوزوی مشخص شده در این طرح، ثبت نام انجام خواهد شد.

حاذقی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام از ۳ تیرماه شروع شده و تا ۳۰ مرداد در تمامی فرهنگسراها ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار