فرهنگسراها حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری هستند

ارومیه (پانا) - رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: فرهنگسراها حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری هستند.

کد مطلب: ۹۶۹۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگسراها حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری هستند

فرهنگ صفایی پور با بیان این که کلاس های مختلفی در فرهنگسراها در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری و حقوق شهروندی برگزار می شود، گفت: شهروندان بدون عضویت در فرهنگسرا ها هم می توانند از خدمات رایگان بهره مند شوند.

وی با بیان این که برگزاری جشنواره های مناسبتی، محله ای، منطقه ای و استانی یکی از وظایف ذاتی سازمان بوده و از طریق فرهنگسراها و سازمان اجرا می شود، بیان کرد: فرهنگسراها حلقه ارتباطی بین شهروندان و شهرداری هستند تا بتوانند خدمات فرهنگی بهتری به شهروندان ارائه دهند.

صفایی پور با اعلام این که با حمایت شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه توانسته ایم در سال جاری در حوزه های اجتماعی و فرهنگی گام های مهمی برداریم، گفت: برای اولین بار دو امدادی دور دریاچه ارومیه به مدت 2 روز با شرکت 11 دونده کشوری و دارای مقام به منظور فرهنگسازی در جذب توریسم و استفاده بهینه از آب برای احیای مستمر دریاچه ارومیه صورت گرفت.

وی افزود: با اجرای این طرح توانسته ایم با جذب توریسم و معرفی ارومیه به عنوان ( ارومیه 2020 شهر بین الملل گردشگری ) نقشی در حوزه رونق اقتصادی شهر داشته باشیم.

رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه با بیان این که در حوزه تکریم از معلولین و سالمندان برچسب هایی برای آموزش و رفاه حال این عزیزان طراحی و چاپ شده است گفت : معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه با هماهنگی کمیته فرهنگی سالمندان استان جهت آموزش و رفاه حال این عزیزان برچسب هایی جهت نصب در سیستم حمل و نقل شهری به ویژه اتوبوس ها در برخی از شهرستان های آذربایجان غربی نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار