در گفت‌وگو با پانا

حمید درخشان: کالدرون و کریم باقری می‌توانند اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند

قول قهرمانی دادن کالدرون نشان از عزم او برای تکرار این عنوان برای پرسپولیس است

تهران (پانا)- سرمربی سابق پرسپولیس حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس را مثبت دانست و پیش‌بینی کرد حضور این سرمربی آرژانتینی کنار کریم باقری باعث شود اتفاقات بهتری برای پرسپولیس رخ دهد.

کد مطلب: ۹۲۵۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
حمید درخشان: کالدرون و کریم باقری می‌توانند اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند

حمید درخشان در گفت‌وگو با پانا درباره انتخاب گابریل کالدرون به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس گفت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم که پرسپولیس بالاخره از بلاتکلیفی درآمد و توانست سرمربی خود را بشناسد. کالدرون مربی خوب و قابل اعتمادی است، او زمانی که بازیکن بود، از بازیکنان حرفه‌ای به شمار می‌رفت و در کنار مارادونا بازی کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه سرمربی جدید پرسپولیس به فوتبال آسیا هم اشراف دارد و از این نظر کار ما راحت خواهد بود. این مربی حرفه‌ای است و می‌تواند در جریان بازی خیلی هوشمندانه تصمیم بگیرد. به نظرم کالدرون با کمک کریم باقری می‌تواند اتفاقات خوبی را در پرسپولیس رقم بزند. البته خیلی مهم است که یکی، دو مربی ایرانی در کنار تیم باشند تا بتوانند به روند رشد پرسپولیس کمک کنند.

درخشان در ادامه با اشاره به تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: به نظرم یکی از مهمترین کارهایی که پرسپولیس باید بعد از آمدن کالدرون انجام دهد این است که روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کند و از تجربه این مربی در این زمینه استفاده کند. مدت‌هاست خیلی به تیم‌های پایه پرسپولیس توجه نمی شود که در آینده به ضرر این باشگاه پرهوادار خواهد بود.

سرمربی سابق پرسپولیس به قول قهرمانی کالدورن که در ابتدای ورودش به هوداران پرسپولیس داده بود، اشاره کرد و گفت: این خیلی خوب است که او در ابتدا قول قهرمانی داده و به این معنی است که این سرمربی عزمش را جزم کرده تا این اتفاق برای پرسپولیس تکرار شود. اما نکته‌ای که نباید از آن غافل شد این است که کالدرون به جای برانکو آمده و با توجه به محبوبیت برانکو و قهرمانی‌هایی که به دست آورده است کار سختی پیش رو دارد. با دادن قول قهرمانی مسئولیت بالا می‌رود و انتظارات هواداران هم بیشتر از قبل می‌شود. اما در مجموع امیدوارم که حضور این مربی در باشگاه به سود باشد.

مهاجم دهه 60 پرسپولیس در پایان گفت: یک بار دیگر تاکید می‌کنم، اگر کالدرون از همان ابتدای ورودش به تیم‌های پایه پرسپولیس توجه کند اتفاق خیلی خوبی در راه است، حضور بازیکنان جوان باعث می‌شود باشگاه با فروختن این بازیکنان درآمد خیلی خوبی ایجاد کند. بنابراین باید از فرصت حضور مربیان خارجی به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا موفق شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار