نشست مشترک مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مسئولین آموزش و پرورش استان

اصفهان (پانا) - نشست مشترک مجمع نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مسئولین آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۵۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست مشترک مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مسئولین آموزش و پرورش استان

در ابتدای این نشست که در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شماره 3 شهر اصفهان برگزار شد، حجت الاسلام موسوی لارگانی از اقدامات مناسبی که توسط آموزش و پرورش در سطح استان اصفهان انجام شده تقدیر و تشکر نمود.
وی در ادامه هدف از این جلسه را بررسی وضعیت آموزش و پرورش استان عنوان نمود و بر همین اساس با حضور مجمع نمایندگان اصفهان و مسئولین آموزش و پرورش استان درخصوص مسائل مربوط به آموزش و پرورش در شهر اصفهان و شهرستان های استان و به ویژه وضعیت نیروی انسانی در آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر گردید.
حجت الاسلام موسوی لارگانی ضمن تشکر از جامعیت اطلاعات مطرح شده در این نشست برگزاری مجدد جلسات در کمیته هایی با حضور نمایندگان هر شهرستان را ضروری دانست و در ادامه با اشاره به اهمیت این نشست و حضور اعضا، اظهار امیدواری کرد با پیگیری مسئولین و نمایندگان مشکلات پیش روی آموزش و پرورش استان مرتفع گردد.
در ادامه سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:گزارش و اطلاعات خوبی در این جلسه در خصوص اقدامات آموزش و پرورش در استان اصفهان مطرح شد.
وی افزود : در کمیسیون آموزش و تحقیقات یکی از کارهایی که بسیار بر روی آن بحث شد و موفق بود، بحث تجهیز و نوسازی مدارس است که در اصفهان نیز نسبت به سالهای گذشته اقدامات خوبی انجام گرفته است.
سیدجواد ساداتی نژاد در ادامه بر اهمیت پایه اول ابتدایی تاکید کرد و اظهار داشت:در خصوص نیروی انسانی در آموزش و پرورش به خصوص در پایه اول ابتدای می بایست تمهیداتی اندیشیده شود که تا علی رغم کسری نیروی انسانی،کمترین آسیب به دانش آموزان پایه اول وارد شود.
وی در ادامه بر لزوم برگزاری آموزش دوره های ضمن خدمت به ویژه برای معلمین در بسته های حمایتی تاکید کرد و گفت:دانش آموزان امروز ، مدیران آینده کشور هستند و می بایست با برگزاری دوره های ضمن خدمت به ویژه برای معلمین در بسته های حمایتی کیفیت خدمات آموزشی را بالاتر برد.
در ادامه این نشست سید محمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:علی رغم تاکید مکرر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) متاسفانه نگاه تمام دولت ها به آموزش و پرورش نگاه هزینه ای بوده و نگاه سرمایه ای نبوده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش سنگ زیربنای پیشرفت جامعه است گفت:درخصوص به کارگیری نیروهای خرید خدمات می بایست دقت نظر لازم انجام شود تا از نیروهای مستعد در این زمینه استفاده شود.
ابطحی در پایان گفت:در خصوص مشکلات مطرح شده پیگیری های لازم انجام خواهد شد و امیدواریم در این زمینه توفیقات روز افزون برای مجموعه آموزش وپرورش استان حاصل شود.
سپس سایر نمایندگان در این نشست،دیدگاه ها و نظرات خود را مطرح نمودند و در خصوص مسائل جاری آموزش و پرورش در استان اصفهان بحث و تبادل نظر گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار