یکی از مهمترین وظایف انجمن اولیاء و مدیران اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

پیربکران (پانا) - جلسه رؤسای انجمن اولیا و مربیان مدارس اداره آموزش و پرورش پیربکران در سالن اجتماعات مدرسه استثنایی میثاق برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از مهمترین وظایف انجمن اولیاء و مدیران اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است

در جلسه رؤسای انجمن اولیا و مربیان، توانگرفر کارشناس اداره انجمن اولیا و مربیان ضمن تشکر از زحمات و فعالیت های اعضای انجمن در طول یک سال گفت: انجمن اولیاء و مربیان همیشه به عنوان نهاد مردمی تاثیرگذار، بوده است. در واقع با ایفای نقش موثر و فعالیت های هدفمند، همیشه موجب ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان را فراهم می نمایند. یکی از مهمترین وظایف انجمن اولیاء و مدیران محترم، اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف تعامل هدفمند میان خانواده ها و مربیان تعلیم و تربیت است.

وی افزود: در واقع با توجه به این مساله که مدارس به سمت و سوی مدرسه محوری هدایت می شوند، شماها بازوان توانمند مدیران هستید که آنان را در اجرای فعالیت های پرورشی، برگزاری اردوها ی دانش آموزان و بازدید از مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی یاری می دهید. با وجود شماست که می توان در مدارس باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان، را تعمیق بخشید و فعالیت های قرآنی و فرهنگی را گسترش داد و در ارتقای سلامت روحی و روانی دانش آموزان و اولیاء و بهداشت مدارس و نظایر آن... مشارکت فعال داشت.

در ادامه جلسه با پرسش و پاسخ رؤسای انجمن از مسئولین اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار