استقبال ازطرح پرسش مهر ریاست جمهوری نشان از تحقق اهداف آن است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت:استقبال از طرح پرسش مهر نشان دهنده تحقق این هدف و نتیجه بخش بودن آن است.

کد مطلب: ۹۲۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال ازطرح پرسش  مهر ریاست جمهوری نشان از تحقق اهداف آن است

احمد ناصری در همایش استانی تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری و استاندار اردبیل که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد، طرح پرسش مهر را ایده‌ای در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت: هدف پرسش مهر، رشد و پرورش استعدادها، تقویت انگیزش، توسعه فرهنگ پژوهش و مطالعه و نیز تقویت روحیه پرسشگری، مطالبه گری و خودباوری بوده است.

او با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان از پرسش مهر در استان اردبیل و ارائه ۳۴ هزار و ۲۳۹ اثر در قالب مقاله، شعر، داستان، یادداشت، فیلم، طرح و ایده ابتکاری به فراخوان پرسش مهر گفت: همه این آثار در قالب ستادی بررسی شده و از میان آثار ارسالی، هشت هزار اثر به مرحله شهرستانی و منطقه‌ای راه یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در ادامه از میان هشت هزار اثر، حدود سه هزار و ۸۰۰ اثر در مرحله استانی مورد ارزیابی قرار گرفت که از این تعداد، ۱۴۷ اثر به عنوان برگزیده استانی انتخاب و به مرحله کشوری معرفی شد.

ناصری افزود: در مرحله کشوری پرسش مهر نیز ۱۲ اثر از استان اردبیل به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد و بر همین اساس استان اردبیل در میان برگزیدگان پرسش مهر در رتبه هفتم کشوری قرار گرفت.

او همچنین با اشاره به طرح دو پرسش مهر در کنار پرسش مهر ریاست جمهوری از سوی استاندار اردبیل گفت: در پاسخگویی به این دو پرسش نیز ۲ هزار نفر از دانش آموزان استان مشارکت کردند که در مرحله ارزیابی نهایی، ۱۲۷ ایده و اثر برتر برگزیده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار