کسب 9 رتبه کشوری در پرسش مهر ریاست‌جمهوری توسط دانش‌آموزان اردبیلی

اردبیل (پانا) - دانش‌آموزان اردبیلی در پاسخ به پرسش رییس‌جمهور در اولین روز مهرماه1400با موضوع«ایران قوی چه ویژگی‌هایی دارد ونقش دانش‌آموزان در شکل‌گیری ایران قوی چیست» 9 رتبه کشوری را به خود اختصاص دادند.

کد مطلب: ۱۲۸۶۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 9 رتبه کشوری در پرسش مهر ریاست‌جمهوری توسط دانش‌آموزان اردبیلی

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل با اشاره به موفقیت اردبیل در فراخوان پرسش مهر گفت: دبیرستان فاطمه الزهرا (س) عنبران شهرستان نمین در رشته سرود موفق به کسب رتبه دوم کشوری در این فراخوان شد، همچنین دانش آموزان، آیلین سادات ستارزاده، از هنرستان عفت السادات ناحیه دو، رضا شاهی از هنرستان استاد شهریار ناحیه یک به ترتیب در رشته های نقاشی و پوستر حائز رتبه شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: در بخش سخنی با رییس جمهور این فراخوان نیز دانش آموزان مبینا سلطانی از دبستان جهان تربیت2 و نازنین اسدی از آموزشگاه فردا ناحیه یک اردبیل حائز رتبه منتخب کشوری شدند.

گفتنی است فراخوان پرسش مهر ریاست‌جمهوری با شرکت 42 هزار نفر از دانش آموزان اردبیلی در مرحله آموزشگاهی کلید خورد و در مرحله استانی 175 نفر حائز رتبه استانی شدند و در نهایت این مسابقات با کسب 9 رتبه کشوری برای استان به ایستگاه پایانی رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار