مهارت گفت‌وگو بین دانش آموزان اردبیلی تقویت شود

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت: با تقویت مهارت گفت‌وگو بین دانش آموزان و ایجاد ارتباط بیشتر جوانان با مسؤولان زمینه افزایش امید در جامعه و توجه به ایده‌های نوین آینده سازان کشور فراهم می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مهارت گفت‌وگو بین دانش آموزان اردبیلی تقویت شود

اکبر بهنام‌جو در همایش استانی تجلیل از برگزیدگان نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار کرد : جوانان به هر اندازه که ارتباطات خود را با نسل‌های بعدی و مسؤولان افزایش دهند در ساختن جامعه‌ای بهتر و تزریق روحیه امید و نشاط موفق عمل خواهیم کرد .

او به ویژگی‌های ناب جوانان ایرانی اشاره کرد و افزود: برخورداری جوانان از سرعت یادگیری و آموزش مهارت‌های مطلوب می‌تواند زمینه توسعه همه جانبه در منطقه را فراهم نماید و لازمه این مهم برقراری ارتباط تنگاتنگ جوانان با نسل‌های بعدی است .

استاندار اردبیل از تلاش برای راه اندازی مجمع مشورتی جوانان خبر داد و یادآور شد : با راه اندازی این مجمع از ایده‌های خلاقانه دانش آموزان نیز استفاده می‌شود .

بهنام‌جو با بیان اینکه در جامعه نیازمند تقویت رویکرد گفت‌وگو بین نسل‌ها هستیم، ادامه داد: ارتباط بیشتر با جوانان فعالیت‌های توسعه محور منطقه را با شیب صعودی و مناسبی همراه خواهد کرد .

او از حرکت در مسیری که زمینه‌ساز تحکم بخشی پیوند بین نسل‌هاست ابراز خرسندی کرده و افزود: دیدگاه‌های ارائه شده توسط دانش آموزان در فراخوان پرسش مهر نشان دهنده توجه مناسب جوانان به آینده و عدم غفلت از مسئولیت‌های علمی و اجتماعی خطیرشان است .

استاندار اردبیل دانش آموزان شرکت کننده در فراخوان پرسش مهر را دارای قابلیت‌های مناسب تجزیه و تحلیل جریانات روز استان، کشور و جهان معرفی کرد و ادامه داد: با بررسی مقالات ارائه شده دانش آموزان علاوه بر دریافت مطالبات مهم آنان تقویت ارتباط این نسل با مسؤولان تصمیم ساز استان و کشور هدفگذاری می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار