امام جمعه موقت خاورشهر: از ویژگی های امام صادق مبارزه با خلق و خوی اشرافی گری است

شهرری (پانا)- امام جمعه موقت خاورشهر گفت : خلق و خوی اشرافی گری از حرکت جامعه ی اسلامی در مسیر درست جلوگیری میکند و مبارزه با اشرافی گری از اهداف امامت اما جغفر صادق(ع) بود.

کد مطلب: ۹۲۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت خاورشهر: از ویژگی های امام صادق مبارزه با خلق و خوی اشرافی  گری است

حجت الاسلام مبرهن در خطبه اول در رابطه با دیدگاه قرآن در رابطه جریان نفاق به بیان نکاتی پرداخت وبیان کرد : جریان نفاق مدعی رسیدن به مقام شهود یعنی اشراف به همه حقایقی که نزد پیامبر است.

او افزود: در جریان نفاق هم خوب حرف زده می شود و هم گاهی حرف‌های خوبی می زنند اما هیچ اعتقادی به موضع گیری انقلابی نداشته و به اصول و محکمات ایراد می گیرند.

حجت الاسلام مبرهن مهم ترین هدف جریان نفاق را بازداشتن انسانها از راه خدا دانست و اظهار داشت: آنان به شکلی نرم و با ابزاری سخت به تطهیر چهره مستکبرین پرداخته و قانون و نسخه مستکبرین را تمدن معرفی می کنند.

امام جمعه موقت خاورشهر در خطبه دوم نمازبه بیان مناسبتهای پیش رو از جمله شهادت امام صادق (ع) پرداخت و مسائل روز جهان را مورد تبیین و بررسی قرار داد و گفت: ماندگاری اصول و اعتقاد مذهب شیعه به برکت وجود امام صادق(ع) و همچنین اقدامات زمان شناسانه او است.

او اذعان داشت: تربیت بیش از هزار شاگرد و مبارزه با خلق و خوی اشرافی گری از شاخص ترین ویژگی‌های دوران امامت آن حضرت است وهمه تاکیدات شیخ الائمه برای درک روحیه مقاومت و ایستادگی است زیرا با درک آنها میتوانیم به راحتی از فرهنگ یزیدی عبور کرده و گرفتار فرهنگ غلط سکولار نشویم.

او با عنایت به بیانات اخیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اقدامات گستاخانه آمریکای جنایت کار گفت: باید مراقب نفوذ آمریکا و آمریکا زده‌ها باشیم زیرا نفوذ با هزینه کم، موثرترین کارکردهارا دارد .

حجت الاسلام مبرهن به بیان تشیع با شکوه پیکر های پاک 150 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهیدان جسمشان را به خاک، روحشان را به خدا و راهشان را برای ما به یادگار میگذارند.

/خبرنگار : زهراسادات میری /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار