امام جمعه ی موقت خاورشهر :

امام خمینی الگویی برای رهبران مبارز جهان اسلام است

شهرری(پانا)- ما با خون شهدا اثبات کردیم که پای اعتقادات خود مانده و میمانیم و نمیخواهیم تحت سلطه ی هیچ کشوری باشیم.

کد مطلب: ۸۹۰۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
امام خمینی الگویی برای رهبران مبارز جهان اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین مبرهن در خطبه ی اول با استناد به آیه ی 119 سوره ی توبه گفت : نفاق یک جریان شیطانی است که در ماجرای ثقیفه بزرگان مکه گرفتار این جریان شرک آمیز و کثیف شدند.

وی در این باره افزود : نفاق و منافق ازصدر اسلام وجود داشته است و هدف آنها تجزیه ی مسلمانان و از بین رفتن قدرت و اتحاد آنان بوده است.

امام جمعه ی موقت خاورشهر با توجه به چگونگی ایجاد تفرقه ی منافقین بین افراد جامعه بیان کرد: منافقین در یک چهره ی دلسوزانه و تظاهر به دین داری نیت خراب کردن چهره ی حکومت حضر ت علی بن ابی طالب و تشویش جامعه را داشتند.حجت الاسلام والمسلمین مبرهن اظهار کرد: همه ی ما بنده ی خداوند هستیم اما برای پیدا کردن روش خوب زندگی کردن و مسیر رستگاری تحت سرپرستی ائمه معصوم و در نبود امام و زمان غیبت باید پیرو ولی فقیه باشیم.

وی اطاعت از ولی فقیه را امری واجب دانسته و گفت :معیار در حکومت ولی فقیه است و اگر در زمان غیبت پیروی از ولی فقیه نباشد مردم از زیر چتر اسلام خارج شده و به گمراهی و ضلالت کشیده خواهند شد.

امام جمعه ی موقت خاورشهر در خطبه ی دوم با توجه به سالروز ورود امام به کشورمان ایران و آغاز دهه ی فجر اشاره داشت : امام خمینی الگویی برای رهبران مبارز جهان اسلام بوده و انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب حضرت ولی عصر است.

حجت الاسلام والمسلمین مبرهن بیان کرد: هدف انقلاب تشکیل حکومتی اسلامی و الگوی ما قیام اباعبدالله الحسین بود.

وی با توجه به شهادت انسان های آزاده در طول انقلاب و آرمان های امام و انقلاب گفت: برای ادامه دادن راه امام و شهدا باید هم تراز با انقلاب حرکت کرده و از مقاوت و غیرت حضرت زهرا الگو بگیریم که تا پای جان از مقام ولایت دفاع کرد.

در پایان مسئولین شهرک از جمله رئیس کلانتری، شهردار، کادر درمانگاه موعود و سایر مسئولین به پاسخگویی و حل مشکلات شهرک طی عنوان میزخدمت پرداختند.

/خبرنگار: زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار