مانور یاوران انقلاب ناحیه یک شهرری در اسفندماه و در هفته امور تربیتی برگزار می‌شود

شهرری(پانا)-  مسئول سازمان دانش‌آموزی ناحیه یک ری از برگزاری مانور یاوران در اسفندماه در هفته امور تربیتی خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مانور یاوران انقلاب ناحیه یک شهرری در اسفندماه و  در هفته امور تربیتی برگزار می‌شود

افسانه شهبازی در جلسه هم‌اندیشی مانور یاوران انقلاب که با حضور قاسمی‌پور معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، باقری مدرس کشوری تشکیلات و معاونین پرورشی مدارس مجری طرح برگزارشد، گفت: امسال به دلیل تقارن دهه فجر و دهه فاطمیه اجرای مانور را در اسفند خواهیم داشت تا بتوانیم با تمام توان توانمندیهای دانش‌آموزان در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و به نوعی آموزش مهارت‌های زندگی همراه با شادی و سرور آن‌ها را نشان دهیم.

او ادامه داد: دانش‌آموزان در این مانور برنامه‌های جذاب و متنوعی از قبیل حمل قرآن ،گارد پرچم،میثاق سازمانی، سرود،مسابقه و فریادهای شادی، امداد و نجات و مخابره با پرچم را اجرا می کنند.

سپس قاسمی‌پور با اشاره به این مطلب که دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی به عنوان یاوران و حامیان این انقلاب هستند ادامه داد:دانش‌آموزان با حضور در این مانور ضمن تجدید بیعت با انقلاب توانمندی‌های خود در دفاع از این مرزوبوم را نیز به‌نمایش می‌گذارند.

قاسمی‌پور گفت: یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند که در آینده به عنوان مدیران اداره ی این کشور را به دست خواهند گرفت و تربیت این دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی از اولویت های سازمان دانش آموزی است.

درپایان معاونین پرورشی مدارس مجری طرح پیشنهادها و نظریات خود را در جهت بهتر برگزار شدن این برنامه ارائه دادند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار