مدیر آموزش و پرورش نیشابور :

عزم همگانی در نیشابور برای کیفیت بخشی و مدیریت فضاها و نیروی انسانی لازم است

نیشابور ( پانا ) - سومین جلسه شورای آموزش و پرورش نیشابور با موضوعات پروژه مهر، ستاد ثبت نام و مدیریت فضاها، تجهیزات و نیروی انسانی در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
عزم همگانی در نیشابور برای کیفیت بخشی و مدیریت فضاها و نیروی انسانی  لازم است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با اظهار خرسندی از اتفاقات خوب رخ داده در سطح شهرستان به ویژه آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مردمی است و رشد و توسعه این نهاد سبب رشد جامعه می شود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این جلسه از افزایش بیش از پنج هزار دانش آموز در سال تحصیلی پیش رو خبر داد و گفت: شرایط سختی برای آموزش و پرورش پیش بینی می شود و برای کیفیت بخشی و مدیریت فضاها، یک عزم و همت همگانی لازم است.

حسین مهرابادی افزود: برای اولین بار طرح 3-3-6 به ایستگاه پایانی خود رسید و امتحانات نهایی پایه دوازدهم به شیوه جدید برای اولین بار با نظم و دقت قابل قبولی برگزار شد.

وی افزود: نزدیک به شش هزار نفر در چند روز آینده در نیشابور در کنکور سراسری شرکت خواهند کرد که متاسفانه بیشترین شرکت کننده، مربوط به متقاضیان رشته تجربی می باشد و باید این موضوع در سالهای آتی مدیریت شود تا توسعه متوازن در سایر رشته ها صورت گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ابتدای مهر، ما بیش از 600 معلم و بیش از چندین آموزشگاه نیاز داریم تا بتوانیم ساماندهی فضای آموزشی و نیروی انسانی را به طور کامل مدیریت کنیم.

لازم به ذکر است؛ مدیران جدید در سال جدید باید از طریق آزمون انتخاب شوند و فرایند سختی را باید سپری کنند.

معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش نیز در ادامه به تشریح دستورالعمل ثبت نام پرداخت و گفت: مدیران مدارس در زمان ثبت نام نباید وجهی از دانش آموزان دریافت کنند.

ابراهیم امین نژاد افزود: در مبحث ثبت نام دانش آموزان باید محدوده بندی به طور کامل رعایت شود تا تراکم کلاس ها در سایر مدارس شهرستان به طور یکسان تقسیم شود.

در ادامه درخواست اهالی روستاهای بشرآباد و شاداب مبنی بر تاسیس آموزشگاه در روستاهای مذکور مطرح شد و مقرر شد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

در بخش جابجایی دانش آموزان دختر دبستان باهنر و رحیمی نیز پس از تبادل نظر مصوب شد؛ دبستان باهنر در دو بخش دوره اول و دوم پسرانه در شیفت ثابت صبح مدیریت شود و دختران نیز به دبستان رحیمی منتقل شوند.

در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و شهرداری نیشابور مبنی بر برگزاری مرحله دوم دوره های طرح ترافیک ویژه فرهنگیان شهرستان و آشنایی کامل جامعه معلمان با ترافیک که باعث کاهش چشمگیر جریمه ها نیز شده است، امضاء شد.

گفتنی است؛ در مرحله اول طرح ترافیک بیش از هزار و200 همکار فرهنگی شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار