برگزاری مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

شهر ری (پانا) - مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان با حضورمعاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در دبستان موجانی آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۴۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان  آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

احسانی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه طرح سنجش نوآموزان،ضمن سپاس گزاری از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این طرح تاکید کرد: در این طرح نوآموزان اولین و اصلی ترین تصویر را از آموزش و پرورش دریافت می کنند پس شایسته است که علی رغم خستگی حاصل از کار، با سعه صدر بهترین برخورد را داشته باشم، چون ما حوزه فرهنگ کشور را اداره می کنیم.

اودر ادامه گفت : ما با مشکلات همکاران آشنا هستیم اما با وجود این مشکلات همواره و هرساله پایگاه‌های ما نسبت به سال گذشته با کیفیت تر شده و خدمات بهتری ارائه داده اند.

او افزود:در ضمن ما در جلساتی که با دوستان داشتیم درخواست کردیم تمام امکاناتی که در ید قدرت آموزش و پرورش هست در اختیار قرار دهند،حتی مدارسی در اختیار قرار گیرد که فضای جذاب تری دارد.

احسانی خاطر نشان کردند: در اهمیت سنجش شکی نیست، اما هرچه سن سنجش پایین تر باشد مداخله بهتر و به هنگام تر خواهد بود و بالطبع میزان اثر گذاری و نتیجه حاصل از کار مطلوب تر خواهد بود.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار