برگزاری جشنواره نوجوان سالم در شهر ری

شهرری(پانا) - اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم با حضور مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری،ریاست بهزیستی شهرستان ری ، رئیس اداره مبازه با مواد مخدر به منظور تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در سالن اجتماعات فدک منطقه برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۶۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره نوجوان سالم در شهر ری

علی یزدان پناه مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در این مراسم از کارشناسی پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی به خاطر اجرای برنامه‌هاوطرح‌های متنوع و ارزشمندی که بمنظور مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح ناحیه اجرا شده، تقدیر کرد.

اوبزرگترین سرمایه هر کشوررا جوانان و نوجوانان و نیروی انسانی آن کشور نامید که به عنوان نیروی محرکه،موتور هر کشور را به حرکت در می آورند .

او تصریح کرد: شکوفایی استعدادها و بالفعل شدن پتانسیل بالقوه نوجوانان و جوانان سعادت ،تعالی و سربلندی هر کشور را موجب می شود.

یزدان پناه، با بیان اینکه وظیفه آموزش و پرورش و همه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه بسیار سنگین است ، گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و دنیای امروز انجام آموزش های صحیح، اصولی ، منطقی و با برنامه می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیر گذار باشد .

او ابراز امیدواری کرد که با تربیت نوجوانان سالم، جامعه ای سالم داشته باشیم و به رشد ،شکوفایی، توسعه، ترقی و سعادتی که شایسته مردم و کشور ماست دست یابیم .


/خبرنگار:جوادتلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار