جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن برای پایه سوم ابتدایی ناحیه دو شهرری

شهرری (پانا) - مراسم جشن شکرگزاری روخوانی قرآن کریم ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی ناحیه دو شهر ری به صورت نمادین در امام زاده ابوالحسن (ع) شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن برای پایه سوم ابتدایی ناحیه دو شهرری

مهدی حسینی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک ری درمراسم نمادین جشن شکرگزاری کسب مهارت روخوانی قرآن کریم در جمع دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی گفت: قرآن، برنامه جامع زندگی برای همه مردم در همه زمان‌هاست، یادگیری روخوانی و روان‌خوانی قرآن، توجه به مفاهیم، یاد دادن آن به سایرین و عمل به دستورات این کتاب آسمانی باید برنامه پیشروی هر مسلمانی باشد.

او جلب توجه اولیاء، مسئولان و آحاد مردم به برنامه درسی قرآن در مدارس ابتدایی،آشنایی و انس بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم ،زمینه سازی تربیت فرزند صالح و فراهم کردن خاطره ای شیرین برای کسب مهارت قرآن آموزی از اهداف برگزاری این جشن در مدارس عنوان کرد.

معاون ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری ، با اشاره به درج داستان‌های قرآنی در کتب های آموزشی افزود: قرآن و اهل‌بیت(ع) دو میراث گرانب‌های پیامبر اسلام(ص) است که کتب درسی قرآن سعی در مأنوس ساختن دانش‌آموزان با این دو میراث ارزشمند را دارد.

او طرح فراگیری قرآن دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی را یکی از طرح‌های نظارتی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقای قرآن‌آموزی از کودکی در جامعه عنوان کرد.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار