سید مجتبی هاشمی: همه فرآیندهای آموزش و پرورش درراستای رسیدن به روح سند تحول بنیادین است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان درآیین اختتامیه هشتمین جشنواره نوجوان سالم تهران اداره کل شهرستانهاگفت : تربیت به گونه ای است که اگر مقدمات آن به خوبی فراهم نشود به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت .

کد مطلب: ۹۲۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: همه فرآیندهای آموزش و پرورش درراستای رسیدن به روح سند تحول بنیادین  است

در این مراسم سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی با بیان اینکه برگزاری جشنواره نوجوان سالم بستری تربیتی در جهت مشارکت دانش آموزان است گفت: روح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نگاه تربیتی در تمام فرآیند های اموزش و پرورش است و تمامی برنامه‌ها از قبیل مسابقات فرهنگی هنری، جشنواره‌ها ، اردوها و بازدیدها همه همانند یک پازل در راستای رسیدن به اهداف عالی تعلیم و تربیت است .

او تربیت را یک مسیر بسیار پیچیده دانست و افزود: تربیت به گونه ای است که اگر مقدمات آن به خوبی فراهم نشود به نتیجه مطلوب دست نخواهیم یافت .

هاشمی جشنواره نوجوان سالم را در کنار همه فرایندهای آموزش و پرورش را در راستای رسیدن به روح سند تحول بنیادین دانست و تاکید کرد: در جشنواره امسال در حدود 10 هزار و پانصد اثر جمع آوری گردید که یک هزار هشتصد اثر پذیرش و در پایان 97 اثر دانش آموزی برتر ، سی و یک اثر فرهنگی و سه اثر از اولیای دانش آموزان برگزیده شدند.

این مقام مسئول ادامه داد: مثلث دانش آموز ، معلم و اولیا اگربه خوبی در کنار یکدیگر قرار گیرند می توان به بسیاری از اهداف عالی تربیتی دست یافت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساحت‌های تربیتی اظهار داشت: رشد متوازن در تمامی ساحت‌ها باید شکل گیرد و از تربیت تک ساحتی باید به شدت پرهیز کرد.

او با تاکید بر اینکه آموزش خوب در بستر تربیت خوب شکل می گیرد تصریح کرد: مسائل تربیتی اگر در هرم مناسب قرار گیرند به خوبی قابلیت حل شدن دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار