هاشمی خبر داد: آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولید محتوای درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولید محتوای الکترونیکی و مکتوب و آزمون آنلاین علمی دبیران درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران در تالار فرهنگ و هنر قدس برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی خبر داد: آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره تولید محتوای درس تفکر و سبک زندگی شهرستان‌های استان تهران برگزار شد

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای اجرای راهکار ۷_۱۱ سند تحول بنیادین مبنی بر افزایش توانمندی‌های حرفه‌ای به شکل فردی و گروهی میان معلمان و و تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی و ایجاد فرصت‌های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی، جشنواره تولید محتوای آموزشی و آزمون علمی آنلاین به عنوان طرح ابتکاری و خلاقانه گروه آموزشی درس تفکر و سبک زندگی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در سال تحصیلی ۹۸_۹۷ برگزار شد.

او افزود: جشنواره تولید محتوای الکتریکی و مکتوب با هدف ایجاد خلاقیت و ابتکار در شیوه‌های تدریس دبیران و همچنین ارتقای سطح کیفی تدریس، در کنار برگزاری آزمون آنلاین علمی دبیران که با معرفی محتوای آموزشی در خصوص انواع روش تدریس، هوش‌های چندگانه در تدریس و بکارگیری آنها در فرآیند تدریس، در سه مرحله و بصورت آنلاین برگزار شد، فرصتی برای رقابت دبیران این درس ایجاد نمود تا با شیوه‌های نوین و خلاقانه آشنا و در بکارگیری این شیوه‌ها در تدریس تلاش کنند.

نفرات برتر جشنوارها به شرح ذیل است؛

در جشنوار تولید محتوای الکترونیکی، مریم اسلامی رتبه اول، عبدالرضا شیرکوند رتبه دوم و مدینه پرتوی،طیبه راستگویان و فریبا کشمیری و معصومه رضایی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

و در آزمون آنلاین علمی_تخصصی دبیران به ترتیب خدیجه غفاری، زرین ملایجردی و مهرناز جهرمی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است در جشنواره تولید محتوای آموزشی مکتوب نیز، زرین ملایجردی به عنوان صاحب اثر برگزیده شناخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار