رقابت شرکت‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

شیراز (پانا) - مدیرکل استاندارد فارس از آغاز ثبت نام واحدهای تولیدی استان برای حضور در رقابت و کسب عنوان واحد نمونه استاندارد خبر داد و افزود: واحدهای تولیدی استان فارس که همه محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد باشد، می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

کد مطلب: ۹۲۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت شرکت‌های فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد

مرتضی رهنما افزود: واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد می‌توانند نسبت به تهیه و تکمیل مستندات لازم مطابق با فرم‌های مربوطه که درسایت اداره کل استاندارد فارس به آدرس http://www.farsstandard.ir بارگذاری شده اقدام نموده و تا تاریخ 15 تیرماه جاری در کارتابل سامانه نظارت بر اجرای استاندارد بارگذاری نمایند.

او ادامه داد: در صورتیکه واحدهای متقاضی به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در فرآیند انتخاب واحد نمونه نشده‌اند، مشکل مربوطه را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعکس تا نسبت به بررسی و رفع مشکل اقدام شود.

او گفت: هرگونه تغییر در عوامل و ضوابط ارزیابی در سایت مذکور اطلاع رسانی می‌شود و تاکید شده که امکان اقدام درخصوص درخواست‌هایی که خارج از مهلت تعیین شده و یا به صورت ناقص ارائه گردد، وجود نخواهد داشت.

رهنما اظهار کرد: کالاهای تولیدی این شرکت ها نباید در جریان آزمونهای سال هیچ گونه مغایرتی با موازین استاندارد داشته و این شرکت ها نیز نباید هیچ گونه شکایت منجر به اقدام حقوقی را در کارنامه داشته باشند.

او افزود: برگزاری دوره‌های آموزش مدیران و کارکنان و دوره‌های آموزشی مسئولان کنترل کیفیت واحدهای تولیدی از امتیازهای اصلی انتخاب واحدهای نمونه استاندارد تلقی می شود.

مدیرکل استاندارد فارس بیان کرد: مهلت تعیین شده برای شرکت واحدهای تولیدی در فرآیند انتخاب واحدهای نمونه استاندارد تا 15تیرماه 98 است و این فرصت تمدید نمی شود.

به گفته وی، هم اینک افزون بر 1300واحد صنعتی در استان فارس برای حدود 3600 فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند.

او در پایان از آمادگی اداره نظارت بر اجرای استاندارد این اداره کل به آدرس خیابان قصردشت، بالاتر از چهارراه مطهری، برای پاسخگویی و راهنمایی در این زمینه خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار